Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været lidt for hurtig med at bogføre posteringer i Dinero, hvilket har resulteret i, at jeg har slettet samtlige for at starte forfra. Du nye lader jeg stå som kassekladde indtil revisoren har sagt ok for dem. MEN under posteringer, står de gamle stadig. De er ikke med, når jeg kigger under regnskabet, men figurerer de så stadig et sted i min regnskab? Min revisor kender ikke til Dinero og siger, at hun ikke før har hørt om at bogførte posteringer kan slettes, men normalvis skal tilbageposteres.

Hvad siger Dinero-eksperterne?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47178
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:59

Forklar din revisor, at Dinero har den smarte funktion, at når du bruger papirkurven og sletter, så er det bare for at gøre det let for dig at gøre, uden at du skal forstå hvordan man tilbageposterer. I virkeligheden posterer Dinero netop tilbage, og det er årsagen til at du kan se alle dine gamle posteringer. Det skal man kunne nemlig - så din revisor - og Dinero har helt ret

Du kunne måske bare stifte nyt selskab i Dinero hvis du vil ud over det

vh John H

Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:56

Tusinde tak for svaret. Det giver mening.

Nu har jeg allerede tastet alle bilag på ny (som kladde dog), og har sendt 6 fakturer, så det ville være lidt bøvlet at starte forfra. Men tak for tippet ellers.

Hilsen Rasmus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)