jeg syntes, at det her på Amino har været nogen disktution om forskellige regnskabs/bogføringsprogrammer. Mit indtryk er at der her også er en del professionel brugere. Det der irriterer mig er, at mange af disse 'regnskabsprogrammer' føre sig frem med, at bare man bruge deres program, så kan man spare bogholderen. Min er erfaring er, at det er nemt for brugeren at oprette faktura, men derefter går de i sort. Min pointe er, at det er meget fint, at der er en masse, som syntes at det er 'fedt' at udvikle et regnskabsprogram. Hit me - Dinero, Billy, Economic and you name it. Mvh Stig |
Hej Stig
Jeg er helt enig med dig. Som producent af et godt, gennemprøvet faktureringsprogram, får jeg mange kunder, som er gode til deres job, men som har erkendt at en revisor er uundværlig. Så er et fuldt regnskabsprogram oftest for kompliceret at bruge.
For mit eget vedkommende bruger jeg en revisor til at lave mit regnskab. Jeg har Ingen bøvl med skattevæsnet, og min revisor kender loven så godt, at jeg flere gange har sparet en del penge ved at undgå faldgrupper.
Min pointe er, at da jeg ikke er specielt lykkelig over at lave regnskab er min tid brugt meget bedre ved at udvikle nye programmer.
Med venlig hilsen
Viggo Poulsen
Vipilon ApS