Jeg har ikke foretaget nogen ændring og har først noteret virksomheden til at være momspligtig fra april, er dette bare en standard mail? |
Har ikke adgang til java herfra -.- nogen der kan komme med en ro i sindet besked ? (:
Jeg har ikke foretaget nogen ændring og har først noteret virksomheden til at være momspligtig fra april, er dette bare en standard mail? |
Har ikke adgang til java herfra -.- nogen der kan komme med en ro i sindet besked ? (: |
Er det ikke en oplysningsmail? |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Det satser jeg på (: |
Hvis du har april som stiftelsesdato med moms kan du se helt bort fra meddelelserne. Du skal dog se at få nemID for medarbejder og gjort dig klar til at kunne indberette, men det bliver fra dato 30/6 du kan indberette hvis du har start dato april i år vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Hvad er det for nogle ændringer du har foretaget. Her nævnes 'MomsRefusion' Er det mails du modtager? Er der fra skat.dk? Mvh Stig |
Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk