Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.litaiv.dk/shop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen. Jeg er ret ny i branchen, så jeg kunne godt tænke mig at få lidt feedback på min webbutik www.litaiv.dk/shop Jeg har ellers webside som www.litaiv.dk som var i lang tid som fotogalleri og ny åbnede jeg butik og vil høre om der kan gøres noget bedre.

Mange tak

 

Med ventlig hilsen Lilia Ivanova Unika håndlevede smykker i forgyldt sterling sølv. Ferskvandsperler, halvædelstene, Swarowski krystal m.m. http://www.litaiv.dk

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, og god søndag :)

Sådan et par hurtige punkter:
Så ville jeg slette teksten: "Vi kan her præsentere følgende", og på den måde få smidt den midterste boks op, så den står på linie med de andre bokse på sitet.

Derudover skal du have fjernet den lille tekst "tilføj link", der ligger ude i højre side nederst.
Jeg ville også putte de 3 links du har liggende ind i en boks, ligesom du har gjort med fx "informationsboksen" der ligger til venstre for disse link.

Fedt at du sælger billeder....
Men jeg ved ikke helt hvad formatet er, når der står 13x18, er det cm, tommer, eller pixels? Det kan være mange ting... hvis ikke du angiver dette.

Til sidst ville jeg fjerne det lille tekst nede i hjørnet hvor der står "xxxx hits siden yy dato". Det er ikke relevant for kunder, og de eneste der vil kigge efter sådan en form for gratis information er dine konkurrenter.


Jeg kan se der er en meget stor forskel på dit galleri og din butik, hvad angår stil, farver etc.... Jeg tror det ville være fornuftigt at finde nogle elementer, der gør at man kan se et sammenhæng mellem de to sider, hvis altså det er dét du ønsker.


Men ellers ønskes du al mulig held og lykke med siderne :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

 Jeg kan godt lide farverne og designet på din hjemmeside.. Dine nederdele kan jeg især godt lide.

Hvis jeg skal komme med lidt kritik, er det at teksterne nogen steder er lidt dårligt skrevet..
Det er ikke noget ondt ment, men jeg fik lidt fornemmelsen af, at du måske ikke er dansk, eller ikke har dansk som modersmål?
I sær teksten på forsiden, kunne godt trænge til at blive kigget igennem, så den blev lidt mere grammatisk korrekt og dermed også nemmere at læse og mere indbydende.

Dit galleri har jeg ikke kigget på, men det er spændede med kombination af flere kreative ting.

Fra Glostrup
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Emil.

Jeg har tænkt at ændre design til min galleri, men har ikke ret meget tid, men det er også to forskellige ting, så jeg syns at det er ok at de også ser forskelligt ud. Og kat for de ting du har skrevet fordi når man ser sil butik hver dag så kan man ikke selv optage de små ting.

 

hilsen Lilia

Med ventlig hilsen Lilia Ivanova Unika håndlevede smykker i forgyldt sterling sølv. Ferskvandsperler, halvædelstene, Swarowski krystal m.m. http://www.litaiv.dk

Fra Glostrup
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for kritik.

 

Det har du ret i at jeg er ikke oprindelig dansker og det er altid svært med det danske sprog. Jeg troede at jeg kan klare den lille tekst J Jeg fil det skrevet om at det bliver ændret i morgen.

Og tak for ros til mine nederdele, der kommer mere med tiden.

Hilsen Lilia

Med ventlig hilsen Lilia Ivanova Unika håndlevede smykker i forgyldt sterling sølv. Ferskvandsperler, halvædelstene, Swarowski krystal m.m. http://www.litaiv.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)