Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til forbedring

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke en eller anden kodekyndig kunne få lagt en knap ind, så man kan følge et indlæg?

Som det er nu, er man tvunget til selv at skrive et eller andet for at finde indlæg igen, eller at følge trådstarter (hvilet er ligegyldigt hvis trådstarter ikke skriver mere i tråden!), og som er noget mere bøvlet end bare et tryk på "Følg dette indlæg".

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fru Hartmann

Er det ikke det, man gør, når man trykker på "Send e-mail hvis nogen svarer på indlægget"??
Eller har jeg misforstået dit spørgsmål?

Hilsen Birte 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Birte Andersen:

Hej Fru Hartmann

Er det ikke det, man gør, når man trykker på "Send e-mail hvis nogen svarer på indlægget"??
Eller har jeg misforstået dit spørgsmål?

Hilsen Birte 

Tror kun den mulighed er der, hvis det er et indlæg man selv har oprettet.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:
Tror kun den mulighed er der, hvis det er et indlæg man selv har oprettet.

Nej da. Jeg har da klikket mig på masser af tråde på den måde uden selv at skrive indlæg i tråden.

Så får du en mail, når der er svar i tråden og tråden ligger også under "Debatter du deltager i" på startsiden.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Birte Andersen:

Fru Hartmann:
Tror kun den mulighed er der, hvis det er et indlæg man selv har oprettet.

Nej da. Jeg har da klikket mig på masser af tråde på den måde uden selv at skrive indlæg i tråden.

Så får du en mail, når der er svar i tråden og tråden ligger også under "Debatter du deltager i" på startsiden.

Altså; jeg kan se en "del via e-mail".... men det er vel ikke det der menes, eller?

Mht. "Debatter du deltager i".... så virker det ikke helt efter hensigten. Ofte står der 2-3 stk. som jeg tilsyneladende ikke har læst - til trods for at jeg netop har læst indlæg. Dårlig kodning/opdatering eller noget - tror jeg :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har slået mails fra:

 

Så gå ind under indstillinger - Debatindstillinger og ret.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

1

Ja man kan slå emails til og så får man email i massevis - også fra de tråde man jo kan se i de debatter man følger - og som man ikke behøver email for.

2

ja debatter du følger opdaterer langsomt og står ofte med 1, 2 eller 3 selv om man har læst alle

3

JEP det ville være fedt med en knap hvor man, uden at skulle ha email hver gang en svarer på en tråd man er i, kunne få den lagt til  - debatter du følger (eller hvad den hedder)

vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er forskel på om du ser med på en smartphone eller desktop. Du har, fra desktop, mulighed for at klikke på "få besked ved nyt indlæg" (eller noget) det har du ikke ved smartphone-udgaven (hvilket undrer mig, at der er så stor forskel på de to vertioner)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

men du kan ikke få besked ved nye indlæg uden at ha slået email til - og EN tråd kan jo give 30 svar = 30 emails om svar - og det vil jeg godt være foruden - så det er en god ide at man bare kunne klikke på en knap der fik den med i debatter du følger

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Paw Jeppesen:

Der er forskel på om du ser med på en smartphone eller desktop. Du har, fra desktop, mulighed for at klikke på "få besked ved nyt indlæg" (eller noget) det har du ikke ved smartphone-udgaven (hvilket undrer mig, at der er så stor forskel på de to vertioner)

Hvis vi skulle give dig alle muligheder på din tlf. var der ikke plads til indholdet.
Så vi har fjernet nogle indstillinger, for at gøre det muligt at bruge den på tlf.

De bedste hilsner

Martin

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)