Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Heberlife

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian, tror du vrøvler....dække sig under alias!  Er Mercuri Urval også et Alias? når de som rekrutteringsbureau søger folk til topjobs på vegne af store danske virksomheder. Du får først virksomhedens navn at vide når du kommer til personlig samtale.

Jeg er ikke helt klar over hvilken hjemmeside du kigger på - men kan ikke se at vi skjuler noget.   http://www.sc-gruppen.dk/

mvh

swingkid

Fra Canada
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 15:37

Der er ikke noget bedre en en god solid MLM diskussion mellem diverse MLM-folk......yeah..... 

Kiel:

.................Sponsorater af så store klubber, virker mere som et krampagtig forsøg på at rette op på imaget. Det er jo netop hele network marketings ånden at der IKKE bruges penge på reklamer som det.

Mvh Brian

Hej Brian,

Du har vist ikke været Nu Skin forhandler længe nok til at huske hvor meget Nu Skin selv har brugt store navne og events til markedsføring af deres produkter. Spol bare tilbage til OL i Salt lake City i 2002. Se fx. her http://www.mlmresources.com/html/10-18-99_-_nu_skin_enterprises.asp

I USA er der også et hav af kendte sportsstjerner som er "spokes people" for NSE.

Ikke at der er noget galt i det, men på det område er NSE altså ikke anderledes end andre virksomheder, og den med at MLM-firmaer ikke bruger penge på reklamer og markedsføring holder ikke altid.

LarsQ.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:51

swingkid:

Mange mennesker går dog rundt med nogen fordomme om Herbalife - Man skal sælge til familie/venner, Home parties - sådan var det også engang - men ikke med det koncept SC har udviklet.

Hvordan sælger man så produktet?

Jeg kender ikke meget til hverken Herbalife eller SC, men jeg går ud fra at det stadig sælges efter MLM-principperne, eller hva'?

Man kunne vel godt sælge produkterne i en webshop, i en almindelig butik eller et helt tredje sted, men så går netværksdelen i konceptet vel tabt?

mvh Carsten

Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:05

Gå f.eks ind på www.bt.dk og vælg slankezone til venstre. Kunderne henvender sig til os - og ikke omvendt. Derefter er det så personlig vejledning/coaching. MLM principperne = personlig salg? så Ja.

webshop kan du godt lave....men hvor er vejledningsdelen så henne...så kan du lgeså godt sælge i Føtex el Matas... 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:09

swingkid:

Gå f.eks ind på www.bt.dk og vælg slankezone til venstre. Kunderne henvender sig til os - og ikke omvendt. Derefter er det så personlig vejledning/coaching. MLM principperne = personlig salg? så Ja.

OK, tak for forklaringen! 

swingkid:

webshop kan du godt lave....men hvor er vejledningsdelen så henne...så kan du lgeså godt sælge i Føtex el Matas... 

Ja, det var jo også det jeg tænkte...

mvh Carsten

Tilmeldt 25. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 16:14

hej carsten

jeg er eks heberlife

jeg syntes de har nogle gode produkter

og jeg syntes også at firmaet er ok

men hvis du har bare enlille interesse i at tjene nogle gode penge så kræver det ekstrem meget arbejde og mange md uden den store indtjenning

da jeg var i firmaet kunne man få pengene retur inden for 3 md af de vare man havde købt

grunden til at så mange ikke vil fortælle at de kommer fra hb

er at hb var et af de første i dk  som markedførte sig stærkt og på det tidspunkt var der desvære nogle pistolsælgere som har ødelagt deres navn i danmark

hb er i bund og grund et godt firma ligesom mange af de andre mlm firmaer

men tro ikke at du hurtigt og uden ekstrem meget arbejde vil tjen gode penge

men sådan er det jo også i den virkelige verden

dette er blot min mening

venlig hilsen jannik

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 22:25

Swingkid, lad os bare være enige om at være uenige.

Siden jeg henviser til er naturligvis www.scandiconsult.dk da det er den vi diskutere, og på den er der intet nævnt om Herbalife eller produkt område. www.sc-gruppen.dk kendte jeg ikke før idag. Og det er den side der offentligt annonceres på div. job forum og lignende

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:17

swingkid:

Til Amway,

Nej det er ikke muligt at bygge en passiv indtægt op - Du skal selv have fingeren ud. Et eksempel:

En god fuldtidsforhandler har ca. 30 kunder = Kundeomsætning på 45000 kr - og indtægt på 21.000 kr. Derudover måske Royalty+Bonus på 50.000 kr oveni. De sidste 50K udbetales kun såfremt du har en egenproduktion på 5000 points = 50 kundesalg el. 20 kundesalg + ny Supervisor i 1. line.

Så hvis du flytter til sydhavsøerne, skal du stadigt "få fingeren ud" hvis du vil opretholde din Bonus/Royalty.

Er det urimeligt ? ....vel egentligt ikke. Er du selv motiveret af en chef der tjener det dobbelte af dig, men kun laver 50%.......næppe.

Håber det var til at forstå....

Swingkid 

der er nået du helt har misforstået...

denne forretning som du beskriver her er faktisk som et 7-4 arbejde... helt 100%

det gode ved mlm er at du skal kunne bygge dig en forretning op. som så kan køre af sig selv når du har arbejdet længe nok... det vil stadig sige at du skal få fingeren ud... for du skal stadig hjælpe andre til at få en lige så god forretning som du selv har... og det skal du også gøre her som et alm arbejde som du beskriver....

så efter hvad du beskriver oven for her... kan jeg godt forstå hvorfor folk stopper med det. og kommer med de dårlige rygter.... hvem vil ikke have sin bonus hvis de havde tilmeldt 30 kunder... det vil så sige at man selv køber sine indtjente penge væk.... og når du så får en stort nok forretning... hvad går du så når du bliver gammel.... når du ikke længere kan arbejde med det... skal du så have personale på... for hvem skal så sælge for dig der... hvad hvis du pludselig bliver invilid... hvem skal så arbejde...ej... der må jeg sige... at meningen ved mlm er at man skal kunne bygge en forretning op... ved at hjælpe hinanden. nu mere man hjælper andre nu hurtigere og større bliver en egen forretning... dette er klart-

det gode her er jo også at du selv uddanner folk i din forretning... og du skal så lære din viden fra dig. så andre også kan lave dit arbejde, og i er flere om samme arbejde... og det vil så sige at dit arbejde bliver mindre og mindre... sådan er det...

og kan man ikke gøre dette... så kan jeg ikke se forretningen og ideen idet i forhold til en alm forretning nede på gaden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44

Hej Henrik

Jeg har en bekendt som solgte Herbalife, og har derfor også selv brugt produkterne, og det er helt sikkert nogle gode produkter, uden tvivl. Men hvis du gerne vil være MLM-sælger, er min erfaring, at Herbalife ikke er det bedste valg. Selvom det er gode produkter, er der indirekte krav til store indkøb til varelager.

Samme bekendte sælger nu LR, hvilket virker langt mere reelt, og man behøver slet ikke noget varelager, da kunderne bliver kunder direkte til LR og køber direkte ved dem. Man har altså ikke personligt noget med det at gøre, men man får selvfølgelig stadig gode procenter af disse indkøb i form af bonuser.

Desuden er der også mange flere produkter indefor LR (der er også slankeprodukter ligesom hos Herbalife, men det er blot en del af udvalget)

Hvis du vil høre noget mere om det, kan du skrive til mig, så kan jeg sende hans kontaktoplysninger. (Vil ikke lægge dem herud)

Mvh.

Morten M Bang

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:58

Mbang:

Hej Henrik

Jeg har en bekendt som solgte Herbalife, og har derfor også selv brugt produkterne, og det er helt sikkert nogle gode produkter, uden tvivl. Men hvis du gerne vil være MLM-sælger, er min erfaring, at Herbalife ikke er det bedste valg. Selvom det er gode produkter, er der indirekte krav til store indkøb til varelager.

Samme bekendte sælger nu LR, hvilket virker langt mere reelt, og man behøver slet ikke noget varelager, da kunderne bliver kunder direkte til LR og køber direkte ved dem. Man har altså ikke personligt noget med det at gøre, men man får selvfølgelig stadig gode procenter af disse indkøb i form af bonuser.

Desuden er der også mange flere produkter indefor LR (der er også slankeprodukter ligesom hos Herbalife, men det er blot en del af udvalget)

Hvis du vil høre noget mere om det, kan du skrive til mig, så kan jeg sende hans kontaktoplysninger. (Vil ikke lægge dem herud)

Mvh.

Morten M Bang

hej... morten

jeg tilslutter mig 100% til hvad du siger...

LR har gode produkter. og det samme har amway.. som jeg selv er i... amway har bare mange flere produkter... men lad det være som det er. de har begge rigtigt mange gode produkter...der er selvfølgelig også andre firmaer som sælger ligende produkter.

det jeg enligt vil sige var også til henrik...eller hvem som nu var i Herbalife. der er nogle kæmpe krav for dig som sælger... og dette gør at mange også giver op... ikke fordi der ikke også er mange som giver op i LR eller amway....

men jeg ville da helt klart også vælge nogle af disse firmaer, hvor der intet krav er om at købe. da som morten rigtigt nok siger at man bliver sat direkte i forbindelse med firmaet... du har selvfølgelig stadig kontakt med dine kunder... (da de jo er i dit netværk)

men du er også velkommen til at skrive her. skriv mail for mere info

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)