Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop: Ændringer til mit indkøbte "Module Add to Cart Popup" modul. Samt grønne knapper i shop.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kører med PrestaShop™ 1.5.4.1

Har 2 ting jeg gerne vil have et tilbud på.

1.
Jeg har købt et modul til min shop "Module Add to Cart Popup" (modulet er ikke pt. aktiveret på min shop, men leger med det på min testshop)

Og når man tilføjer en vare i kurven, popper der et vindue frem, hvor man kan vælge at gå til betaling, eller foresætte med at købe mere. Og i selv samme vindue, vises der nogle varer, som andre f.eks. også har købt. Og det er her jeg gerne vil have lavet nogle ændringer.

For jeg vil gerne have den skal vise varer fra andre kategorier end den der er handlet i. Da den pt. viser varer fra samme kategori. Og det synes jeg ikke er så smart.

2.
Ligeledes vil jeg også gerne have et tilbud på, hvad det vil koste at få lavet knapperne i min shop grønne. Og det er jo så alle stederne, hvor knappen/tilføj til kurv fremkommer.
Siden er: www.ithansen.dk

Så et tilbud hvor der gives en særskilt pris. Samt en hvor prisen er samlet (hvis der nu gives rabat).

Og betaler først når arbejdet er udført, og at jeg er tilfreds med resultatet. Bare så vi er enige fra starten af.

Mvh. Kim

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 10:07

Slet ingen der er gode til at kode i prestashop?

Mvh. Kim

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 10:13

Prøv at ligge opgaven på Amino Freelancer, så skal du nok få nogle bud.

Derudover tror jeg det skræmmer folk væk, at du skriver fra start af, at du ikke vil betale før du er tilfreds. Dem der programmere har deres egen måder at styre hvornår de vil have betaling osv., og dit udsagn fortæller lidt folk, at man ikke skal være sikker på at se sine penge (siger ikke at du er uærlig og at du ikke vil betale, men blot det indtryk det kan give).

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2237
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:24

Hej Kim, 

Send mig en mail på kontakt@prestadesign.dk

Så tager jeg et kig på det mandag og vender tilbage. 

Med ønske om en god weekend! 

Kristian Ole Rørbye

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 13:10

Stort tillykke med fødselsdagen Cake

Martin Schadegg Rasch Jensen:
Derudover tror jeg det skræmmer folk væk, at du skriver fra start af, at du ikke vil betale før du er tilfreds.

Ja det er helt fint, hvis folk tror det. Det kan jeg jo ikke ændre på, hvis det er tilfældet. Jeg siger det bare som det er. Og de service ydelser/ jobs jeg udfører. Der betaler folk mig også først, når jeg er færdig eller indenfor 15 dage. Og gider bare ikke betale for noget, hvor det viser sig, de måske ikke kan klare opgaven (nu ikke fordi jeg tror det er så svært endda)

Og have jeg vist at "Module Add to Cart Popup" modulet "kun" kunne vise produkter fra samme kategori, havde jeg slet ikke købt det. Men deres demo til backoffice virkede ikke så tog chancen.
Og de gange hvor jeg har skrevet til dem for at se, om det ikke bare lige var en "lille" ting der kunne ændres i koden. Så har de liret den samme formulering af hver gang, uden det for mig der ikke kan kode selv gav nogen mening (havde nok håbet på noget mere konkret hjælp fra deres side).

Prøvede så at få Kjeld Borch Egevang til at hjælpe. Men han er jo en travl mand, så derfor søger jeg en andens hjælp.

Men får da lige skrevet til Kristian Ole Rørbye, da jeg kan se, han har nogle gode referencer på siden som f.eks. billigegolfbolde.

Men tak for jeres svar.

Mvh. Kim

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 13:23

Kim Hansen:
Stort tillykke med fødselsdagen Cake

Tak skal du ha! :)

Kim Hansen:
Ja det er helt fint, hvis folk tror det. Det kan jeg jo ikke ændre på, hvis det er tilfældet.

Var som sagt ikke fordi jeg skulle beskylde dig for noget :) Personligt tager jeg som regel også først betaling når produktet er færdigt, men med det du skriver, tænker jeg straks - Kunde der er umulig at gøre tilfreds, og derfor kan blive dyr i længden.

Var bare for at hjælpe. 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 13:33

Hej,

Bare helt i orden.

Men ser du min side, så opdager du nok jeg ikke har så store krav.

Det hele virker da, men det er ikke en 50.000kr side.

Mvh. Kim

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 21:42

Kristian Ole Rørbye:
Så tager jeg et kig på det mandag og vender tilbage

Hej,

Skal bare høre om du har modtaget e-mailen. Da jeg ikke har modtaget svar retur.

Mvh. Kim

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Oct 13
Indlæg ialt: 23
Fra  Flex Page ApS Skrevet kl. 06:32

Hej Kim,

Jeg har sendt dig en PM. :) 

Med venlig hilsen
Kristian Kristensen  

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 11:04

Flex Page ApS:
Jeg har sendt dig en PM. :) 

Hej,

Jo har set beskeden. Men må sige et modul til 230kr, der har jeg ikke tænkt mig at ofre tæt på 3000kr på. Så må takke pænt nej.

I forhold til de grønne knapper. Så har jeg selv ordnet det, og synes resultatet er blevet fint nok.

Man kan også vente til version 1.6 kommer. Der skulle gerne være sådan en funktion i:

http://www.prestashop.com/en/progress-1-6

Ellers findes der et par andre moduler derude, jeg kan kigge nærmere på til f.eks. 500kr. Men mon ikke, jeg nok skal få løst problemet med dette modul også Smile

Kim

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)