Hej amino Jeg søger en leverandør, eller en der sælger en form for restparti, af klassiske solbriller i kendte mærker såsom Persol, Ray Ban osv. Jeg er kun interesseret i herre modeller. I øjeblikket er jeg studerende, så min kapital er derefter - derfor søger jeg et mindre parti til videresalg. Ser frem til at høre fra Jer. |
Søger leverandør eller sælger af restparti af solbriller
- 1
Vi kan hjælpe med at finde leverandører til dig med solbriller. Vi hjælper firma, virksomheder osv. med at finde leverandører, produktionsvirksomheder , afsætnings kanaler osv. Du er velkommen til at kontakte mig på Eric@Yourtradeagent.com Mvh Eric J. Christiansen |
Hej, Jeg har nogle Wayfarer solbriller liggende. De er dog ikke kendte mærker men no name briller. Sig endelig til hvis det skulle have interesse. Mvh. |
VisionVentures.dk - Vi investerer kapital, kompetencer og tager aktivt ejerskab
Hej Sebastian. |
Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"
Hverken Persol eller Rayban har restpartier. Så priserne er derefter... Vi kan sagtens leverer Persol + Rayban solbriller, men de er altså ik billige. Minimum er 30 stk. Er du interesseret i andre brands, kan vi leverer en masse restpartier af disse. Der er over 5000 styles at vælge imellem fra over 50 brands. |
Hej, Jeg har sendt dig en privatbesked. Med venlig hilsen Christian Gerdes |