Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grøn Bank

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen Baby...
Tilmeldt 12. Apr 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Til alle der er igang med at lave et firma/projekt, som har en "grøn dagsorden" eller måske gør noget for den danske kultur... Jeg så en udseendelse den anden dag på DR om "feelgood" penge, altså penge som har medfølelse. Der findes i Danmark en bank, som har disse som speciale, Merkur Bank. Banken låner kun penge ud til virksomheder/personer som laver projekter med miljø, samfunds eller kultur henblik. Dvs. ikke kun til alle DTU-nørderne, men også os som bare vil lave "en bedre verden"... eller i hvert fald gør lidt for det :)

www.merkurbank.dk er banken som har et synspunkt og en holdning til miljø og kultur med en meget lav udlåns rente. Hvis du har en ide i den retning så prøv at kontakt dem.

Og ja, de kan holde deres udlåns rente nede fordi de ikke betaler indlåns renter, men helt seriøst, hvor mange af os har så mange penge på lønkontoen at det gør nogen stor forskel? jeg vil gerne droppe indlåns renter, hvis jeg ved at pengene bliver brugt til at hjælpe firmaer med at starte "feelgood" projekter op...!

/J.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)