Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp! om lån ikke bevilget men gået ind

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Da jeg udfyldte et online lån og sendte papirer ind, fik jeg en mail om at pengene snart ville være på kontoen. Fedt, tænkte jeg og ventede bare på de skulle gå ind. En time senere kom der endnu en mail med at de havde lavet uddybende undersøgelse af lånet og dermed ikke kunne yde mig lånet.. Øh Hvad tænkte jeg? Der var ikke mere at gøre ved det tænkte jeg.. Da jeg så tjekker min netbank i dag så er pengene gået ind på min konto.. Hvad gør jeg nu? Ringer jeg til banken og spørger om det er en fejl? Eller beholder jeg pengene?

Med venlig hilsen

Leinad

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 15:07

Jeg ville starte med at kontakte firmaet der lånte dig pengene for at høre om lånet er gået igennem og alt er som det skal være eller du kan risikere at der kommer et krav om tilbagebetaling af pengene (hvilket kan være uheldigt hvis du ar brugt dem).

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 21:59

Sympatisk bank...

Da de ikke mener at kunne låne dig pengene -  så forærer de dig i stedet...

Hvis du vitterlig har brug for pengene,,, ville jeg afvente,, og se på det videre forløb - altså om der kommer alm.. krav om afdrag m.v. eller hvordan aftalen fra start af var tænkt...og sker det,  er det vel blot at fortætte lånet...

Modsat,,,så risikerer du at de fortryder,,,

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)