Jeg er 23 år og studerende på BSS i Aarhus. Jeg har altid haft en drøm om at skulle starte mit eget og nu har jeg muligheden for at gøre det til en realitet. Jeg har i ca 12 måneders tid arbejdet på ideen (beskrivelse kommer senere), og det er nu tid til at tage det næste skridt. Jeg egner mig ikke til at ordne det tekniske i de ideer jeg har, dog har jeg en plan for hvordan det nogenlunde skal være design mæssigt. Jeg står selv for marketing og revisions arbejde i virksomheden (det administrative) hvilket jeg har lært igennem mit studie. Jeg er meget kreativ som person og jeg elsker en udfordring, derfor er dette også i særdeles et interessant projekt og tid for mig. Der er formuleret en forretningsplan på 32 sider, der beskriver virksomheden, dog er denne forretningsplan dynamisk.
Nu til ideen og hvem jeg skal bruge. Jeg leder efter en ung person, som har kompentencer til at programmere apps til diverse platforme. Personen bliver en del af teamet som indtil videre består af mig. Det er vigtigt for mig at personen brænder for ideen og det at skulle tænke kreativt. Jeg ser helst at du er studerer datalogi eller har studeret et andet relevant studie. Du skal være villig til at indgå i et team med mig, og bruge den tid på ideen som det kræves. Da jeg selv er studerende og har andet at se til, snakker vi ikke om 20 timer om ugen, men man skal have mulighed for at arbejde på det, så der kommer nogle fremskridt. Ideen/virksomheden hedder WeGo og handler i bund og grund om at få flere ud til forskellige events i Danmark. Det er svært at pitche ideen her, da jeg også gerne vil være lidt varsom med at uddele alle guldkornene på en gang. Men det handler primært om koncerter og samarbejde med forskellige venues i Danmark.
Derudover skal det også nævnes, at jeg har fået et "kontor" i studentervæksthuset i Aarhus, hvor det er muligt at arbejde koncentreret, og få inspiration fra de andre iværksættere på stedet. Hvis dette har fanget din interesse er du meget velkommen til at kontakte mig.