Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video SiteMap - Dét gik hurtigt...eller gjorde det?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Absalon Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kom for sjov skyld i nat til at rode lidt med Video SiteMap. Sådan mest for lige at teste, hvad der egentlig ville ske ved det. Sitemap blev sendt til Google ca. kl. 03.50 i nat. Stor er min overraskelse derfor nu, ved at kunne se på GWT: 1 indtastet - 1 indekseret. Altså ser det umiddelbart ud til, at Google har indekseret den på kun ~6 timer.

Men, når jeg så tænker efter, hvad har Google så egentlig indekseret?

Siden jeg har i sitemap er denne, med en indlejret video om Moroccanoil Clarifying Shampoo og den indlejrede video er lavet af Moroccanoil. Denne video er jo allerede indekseret af Google, så spørgsmålet er derfor:

1. Hvad har Google egentlig indekseret? Er det blot den video, der allerede var indekseret af Google, og er det derfor det gik så hurtigt?

2. Eller har Google indekseret, at der nu findes en indlejret video på min side?

3. Hvis det blot er den allerede indekserede video fra Moroccanoil, som den nu har indekseret 'igen', får jeg så overhovedet noget ud af at lave det video sitemap?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Absalon Skrevet kl. 06:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en opfølgning her:

Nu siger GWT at der er indekseret 1 x web + 1 x video...så et eller andet må være rigtigt. 

Jeg er dog stadig ret så meget i tvivl, om hvad jeg egentlig får ud af det?

Nogen bud?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)