Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mangler der af vodkashots på markedet?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med sådan nogle blå shots der smager af de der blipblop is man engang kunne få (dengang jeg var barn) og som desværre ikke kan købes længere på grund af firmaet blev solgt. Ved de is var det store hit, og de smagte MUMS godt. Ville være et hit at ramme shots der havde den smag :D

Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:52
Tilmeldt 10. Feb 14
Skrevet kl. 19:38

Hej

Blip blop is rejer ikke sikker på jeg kan huske , kan du opfriske min hukommelse😃

Tilmeldt 10. Feb 14
Skrevet kl. 13:27

Granat æble shot er et stort hit , hvad bliver det næste , please hjælp mig med nogle gode bud så vi kan få det på hylderne

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 13:37

En god ægte russisk vodka smager af "saftevand" som man siger.. dvs slet ikke så grimt som det vodka vi kender herhjemme.. så kunne du finde en producent af det, og få det solgt til en god pris, så er jeg sikker på du kan tjene boksen :) det kan ikke rigtig smages i en drink, men det virker, skal jeg lige hilse at sige.. kan desværre ikke huske navnet på flasken da det er mange mange år siden jeg tømte den :)

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 14:03

Hvad med spejderhagl smag??? Eller de der Althea (mormor bolsjer)

Jeg kan ikke nævne navne men hvis du kigger til USA så har de mange produkter og smagsvarianter af læskedrikke som aldrig er nået til Europa. Ved de laver rootbeer, cherrycoke, vanillie smagsvarianter og sikkert 500 andre ting jeg ikke kender.

Sad en dag og studerede Alibaba og så at man kan købe nogle bolsjer der hedder coca, og jeg følte mig ret sikker på at det refererede til smagen fra coca plantens blade. Ved ikke om de må indføres og har ikke smagt det, men forestiller mig allerede at de unge kan bestille en bane "coke" shots på værtshusene. Jeg tror selvfølgelig ikke de er euforiserende.

Tilmeldt 12. Feb 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:30

Du nævner Granatæble,det lyder interesant.

Hvad med passionsfrugt?evt mix evt m lime??

Kongen af danmark(blod rød).Blå ugler(ice blue).

Til disse to bruges ml.175 og 225 gr.pr.ltr.efter smag.

Engelsk lakrids m/habanero(stærk chilli).

Den sidste er ikke så nem den bliver stærkere og stærkere,

selv når den er filtreret og på flaske.

Jeg skulle bruge en 1 ltr.   Jeg endte med 5!!!(desværre har jeg ikke gemt opskriften)

Håber der er  ideer.

PS.Husk at bruge en smags neutral vodka.

Tilmeldt 10. Feb 14
Skrevet kl. 09:59

Tusind tak for alle super gode ideer , skulle der være flere som lige vil skrive hvordan deres super shot skal smage er det så velkommen så vi kan få dem ud i butikkerne Stick out tongue

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)