Jeg har vagt firmaet Aktiv Vagt og vil naturligvis gerne hjælpe dig. Aktiv Vagt er godkendt af rigspolitiet til og drive vagtvirksomhed samt iso 9001 certificeret, alle vores vagter er uddannet og godkendt af politiet.
Du er meget velkommen til og kontakte mig, så vil jeg gerne give et tilbud på opgaven.
Det vil jeg også kunne klare - vi leverer vagter til privat fester samt udvalgte cocktailbarer i København.
Vi koster 200,- i timen plus moms og alle vores vagter er som minimum uddannet som vagt med vagtkort samt godkendt af politiet.
Vores koncept bygger på dialog frem for monolog hvilket gør at vi primært satser på kommunikative folk med almindeligt udseende da den "stereotype" vagt med store muskler og til tider tatoveringer kan virke skræmmende på gæster og inviterer ikke altid til en god oplevelse.
Vi har altid kun haft altid positiv ros fra de arrangementer vi har været tilknyttet. Du skal være velkommen til at sende en PM herinde eller skyde en mail afsted på Info@WNS-Security.dk eller endda give mig et kald på 61435410
Alle vagtselskaber er godkendt, men det er ikke lovligt at reklamere med at man er det, så giv du mig bare alle de 1 stjerner du vil, det gør det ikke mere rigtigt.
Alle vagtselskaber er godkendt, men det er ikke lovligt at reklamere med at man er det, så giv du mig bare alle de 1 stjerner du vil, det gør det ikke mere rigtigt.