Hejsa Efter en længere pause fra min side grundet en afslutnings eksamen, er det tid til at www.Kameravalg.dk skal op og kører igen. Det er en affiliate side der gerne skulle komme til at give lidt indtægt, men det er en side jeg håber at kunne have lyst til at drive i lang tid. Derfor kommer der også nyheder osv uden affiliate links, hvilket jeg tror virker ganske positivt til læserne. (Min første side, så lærer stadig hen af vejen) Planen pt: - Der skal 4+ nyheder op hver uge - Er igang med at opdatere samt færdig gøre de faste artikler i toppen, dette sidder jeg og laver i skrivende stund - Tager dem fra en ende af, så der ligger lige en del timers arbejde. Har været igang med at oversætte det meste af mit theme, mangler dog et par enkelte steder jeg ikke kan finde i kilden pt. Men søger sådan set alt feedback, hvordan syntes i den fungere både som affiliate samt generelt nyheds side ? .... Der er ~29.000 udgivne ord på nuværende tidspunkt, og har ~30 besøg om dagen i gennemsnit. Lige de næste par dage ligger min energi i at få lavet mine artikler færdige samt opdateret, men hvor skal jeg ellers ligge min energi syntes i ? - Regner med at koble en facebook side på. Mvh Henrik |
Vi prøver lige at kigge frem her til aften
- Nåede at opdatere en del af de faste artikler igår med nye links, billeder osv. Mangler dog stadig en del, især mine anbefalinger er jeg ikke nået til endnu.