Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kameravalg.dk - Hvad kan forbedres ? (Ris/Ros osv)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Efter en længere pause fra min side grundet en afslutnings eksamen, er det tid til at www.Kameravalg.dk skal op og kører igen. Det er en affiliate side der gerne skulle komme til at give lidt indtægt, men det er en side jeg håber at kunne have lyst til at drive i lang tid. Derfor kommer der også nyheder osv uden affiliate links, hvilket jeg tror virker ganske positivt til læserne.

(Min første side, så lærer stadig hen af vejen)

Planen pt:

- Der skal 4+ nyheder op hver uge

- Er igang med at opdatere samt færdig gøre de faste artikler i toppen, dette sidder jeg og laver i skrivende stund - Tager dem fra en ende af, så der ligger lige en del timers arbejde.

Har været igang med at oversætte det meste af mit theme, mangler dog et par enkelte steder jeg ikke kan finde i kilden pt.

Men søger sådan set alt feedback, hvordan syntes i den fungere både som affiliate samt generelt nyheds side ? .... Der er ~29.000 udgivne ord på nuværende tidspunkt, og har ~30 besøg om dagen i gennemsnit.

Lige de næste par dage ligger min energi i at få lavet mine artikler færdige samt opdateret, men hvor skal jeg ellers ligge min energi syntes i ? - Regner med at koble en facebook side på.

Mvh Henrik

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 19:07

Vi prøver lige at kigge frem her til aften Smile

- Nåede at opdatere en del af de faste artikler igår med nye links, billeder osv. Mangler dog stadig en del, især mine anbefalinger er jeg ikke nået til endnu.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:23

Det vil være en god idé at arbejde med at skaffe indgående links, samtidig med at du skaber nyt indhold. De mest oplagte kilder er selvfølgelig kamerasider, men du kan f.eks. også lave nogle anmeldelser af GoPro kamera og udstyr, og skabe indgående links ved at skrive indlæg på sportssider.

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 19:34

Hej Henrik Kristensen :)

Kiggede lige din side igennem. Der er noget SEO du skal have kigget på. Dine meta-titler hænger nogle steder noget i svinget, samt der kunne kigges på dine h1,h2.. tags, da det har stor betydning.

Derudover vil jeg mene, at du godt kan tillade dig, at gøre nogle af dine links større eller ihvertfald så de har mere blikfang så du før større provision.

Du er meget velkommen til, at kontakt mig hvis du kunne bruge noget tilbud på SEO. Har blandt andet et tilbud til 500 kr som ville hjælpe dig rigtigt godt på vej :) <-- Det var bare lige et tip :)

- Held og lykke med den. Du har lidt travlt hvis det er AffiliateDM vinderen :)

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 20:00

Karsten Sønderup Hansen:

Det vil være en god idé at arbejde med at skaffe indgående links, samtidig med at du skaber nyt indhold. De mest oplagte kilder er selvfølgelig kamerasider, men du kan f.eks. også lave nogle anmeldelser af GoPro kamera og udstyr, og skabe indgående links ved at skrive indlæg på sportssider.

Takker for svaret Smile

Indgående links er jeg helt enig med dig i mangler i høj grad .... Har skrevet et par enkelte gæsteindlæg, men dette er langt fra nok. Har haft kontakt til et par kamera sider samt klubber, men de fleste har ville vente og se nogle højere besøgstal etc inden noget samarbejde vil blive aktuelt.

Sportsider har jeg ikke lige kigget på, vil jeg skrive bag øret.

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 20:02

Kevin Hansen:

Hej Henrik Kristensen :)

Kiggede lige din side igennem. Der er noget SEO du skal have kigget på. Dine meta-titler hænger nogle steder noget i svinget, samt der kunne kigges på dine h1,h2.. tags, da det har stor betydning.

Derudover vil jeg mene, at du godt kan tillade dig, at gøre nogle af dine links større eller ihvertfald så de har mere blikfang så du før større provision.

Du er meget velkommen til, at kontakt mig hvis du kunne bruge noget tilbud på SEO. Har blandt andet et tilbud til 500 kr som ville hjælpe dig rigtigt godt på vej :) <-- Det var bare lige et tip :)

- Held og lykke med den. Du har lidt travlt hvis det er AffiliateDM vinderen :)

Tak for svaret til dig også Smile

H1 og H2 tags er noget jeg helt mangler at sætte mig ordenligt ind i, så det kan nemt passe at det især mangler - Skriver jeg lige på listen :-).

Pt er mine links bare markeret med fed, men vil da lige prøve at teste med at gøre dem mere synlige, for kan nemt ske du har ret - Ikke et område jeg har tænkt videre over (Første side + affiliate forsøg)

AffiliateDM er slet ikke aktuelt med første forsøg + der lige kom et par måneders total pause :-) .... Skriver lige dit navn bag øret omkring SEO.

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 17:26

Selvom jeg ikke har haft meget tid siden sidst må folk stadig godt komme med kommentarer til hvad de syntes - Dette kan være alle områder, friske øjne er velkomne.

I weekenden håber jeg at få opdateret de sidste faste artikler, prøve gøre mine købs links mere tydelige + se lidt på h1 + h2 tags.

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 18:38

Prøver lige at se om der er nogle flere der måske kunne komme med input eller gode ideer:

Ting der er gjort / arbejdes på:

- Godt igang med at opdatere de faste artikler, mangler et par enkelte.

- Nyhedsflow fungere rimeligt, må godt komme lidt op stadig

- Klikker man på et billed på forsiden kommer man ind til nyheder kontra den bare åbner en side der viser billedet.

Tin jeg skal igang med at arbejde på:

- Tilføje lidt basal kamera info, fx omkring ISO og lign.

- Arbejde på at få ting til test / præmier. Pt kræver de fleste flere besøg dog.

Mangler nogle ideer til hvad jeg kan skrive der måske fungere bedre end:

Fungere det fint nok eller har i bedre forslag ? ... Ellers er status pt 30.000 udgivne ord samt 1100 besøg den sidste måned.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)