Næse for salg? - Sans for kundeservice? - Selvstændig? Vi mangler en dygtig karismatisk sælger til en virksomhed i kraftig vækst. Virksomheden sælger overvågningsudstyr og er ved at ekspandere kraftigt. Målgruppen er primært at få etableret et stort forhandlernetværk, og skabe forhandleraftaler på tværs af specifikke virksomheder. Der vil også komme på tale at skabe kontakter til større virksomheder. Du skal kunne medtage erfaringer til hvordan man griber kunder ad, da vi om virksomhed ikke er vant til at opsøge kunder, men lade dem opsøge os. Kendskab til et salgssystem vil være en fordel. Den rette sælger vil få et stærkt teknisk-team i ryggen og gode produkter med de rette priser. Jeg er selv direktør i virksomheden og er rygraden i virksomheden, men vi har efterhånden fået stablet en god kundegruppe, et godt renome og mange faste kunder. Nu vil vi blot udevidde lidt mere, fordi vi ved at muligheden er rigtig stor for udvidelse i dag. Hvis du er interesseret i at hører nærmere. Kan du starte med at skrive en email til info@spyman.dk Du skal kunne/profilen: - Sælge sand i sahara. (Hos os sælger du dog professionelle produkter, så det vil være nemt at kunne sælge) Aflønning: Når vi har besluttet at du er den rette, giver vi fri telefon, fri bil. God grundløn med provision.... Vi er yderst seriøse, og vil kun have seriøse henvendelser. Kan vi se seriøsiteten er vi naturligvis ikke blege for at give mere i løn fra starten af hvis vi kan se resultater. Det handler absolut kun om at finde den rette for os. Lønnen kan vi altid tale om. Ps.: Ring venligst ikke, da vi har rigtig travlt med kundeopgaver. Vi vil helst kun modtage mails, så vil vi ringe til de personer som lyder til at passe. Vi er ikke ivrige, vi venter gerne flere måneder på den rette medarbejder. For os handler det om at finde den helt rigtige stabile medarbejder. Med venlig Hilsen |
Hej Wassim,
God annonce du har indrykket. Jeg er selv sælger og en god en af slagsen. Hvis jeg må give dig lidt feedback, så vil jeg sige at så snart du skriver aflønning er ren provision de første 3 mdr. så tror jeg du har mistet alle de erfarne sælgere. Dels grundet situationen på arbejdsmarkedet og dels fordi en god sælger ved også hvad han er værd.
Personligt kigger jeg ikke udelukkende efter om der står 20.000 eller 30.000 på lønsedlen, men det at du er villige til at give en fast løn fra starten giver også en indikation om at du er seriøs. Forstået på den måde at et ansættelsesforhold er jo en tillid der skal gengældes begge veje. Sælgeren ved ikke om i er den rette arbejdsplads og i (som du skriver) ved ikke om det er den rette person i får fat i. Så det er en chance man må tage.
Håber du finder en der kan bruges og at du kan bruge mine inputs :)