Hej,
En af mine venner har mange gode ideer, men der er altid et MEN der dræber ideen, så her er en lille peptalk til ham..
De fleste går gennem livet og lader som om de ikke har nogen visioner og mål med livet, men dyb nede i dem ville de noget mere, de blokerer sig selv, imens de går søvnige igennem livet og aflyser deres drømme for dem selv, der mange ting man gerne vil steder man gerne vil hen, ting man vil prøve, ting man gerne vil opleve, men det hele stopper ved MEN. MEN får dig til at gemme dig bag frygt, MEN får dig til at komme på alle de undskyldninger du kan finde frem for at gøre ens handling inaktiv. MEN er en drømme dræber. Men de fleste folk ved i hvad de gør? De går gennem livet på tær og lister rundt, indtil de skal på pension og i graven, de har holdt sig tilbage måske havde de ideer og visioner, drømme som de har været bange for at handle på, bange for at tag chancer. Se mange folk siger nej til ting uden at vide hvad de siger nej til, lad ikke MEN få dig til at stå i hjørnet. Der er mange folk der siger, men jeg prøvet engang eller to men det lykkes ikke, så de bruger det som undskyldning for ikke at prøve igen. Selv hvis jeg ikke lykkes og oplever nederlag, så gør det mig ikke til en fiasko der er forskel på nederlag og at være en fiasko, hvis ting ikke går som forventet og man ikke levere varen så det hårdt, men lad dig ikke forvirre med hvem du er, med de ting du levere, gør hvad du kan uanset hvor du er og lad dig ALDRIG være tilfreds, vær ikke tilfreds med dig selv husk altid at uanset hvor du er så kan du lykkes mere, nyde mere, fortjener mere. Hvorfor beslutter du dig ikke nu at du kan udvikle dig mere som andre mennesker kan have gavn a? Hvis du arbejder på din drøm så selvfølgelig er der tider hvor man har lyst til at gi op, selvfølgelig er der tider i livet hvor livet slår en ud, men udfordringen er at holde fast i drømme, og hvis du bliver ved med at holde fast så har du chancen på din side. Hvis du ikke beslutter at handle på din drøm, tag en beslutning og leve det liv du drømmer, bekæmp din frygt sig ja til dit liv, beslut det, og det ville virke for dig. Du er nød til at leve det som er inden i dig, livet er for kort og for uforudsigelig til hele tiden at sige men, men, men der ville altid være i morgen, nej der er ingen garanti for du dukker op i morgen, der er altid noget der lammer dig for at gå vidre, hvorfor du ikke kan gå til the next level, hvorfor du ikke kan levet livet på dine betingelser, vil du sige at det ikke er det værd? Lev dog din drøm.! Er det muligt for dig at få din drøm i opfyldelse? Ja det er muligt, men det rigtig spørgsmål du skal spøger dig selv om, har du taget en beslutning?
Lad ikke MEN ødelægge drømmen.!!