Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Viby
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen!

Jeg har brug for jeres hjælp til at give en masse feedback på min hjemmeside som snart åbner. Vil gerne have kommentar på det overordnet design og opbygning, men også meget gerne noget konstruktiv kritik angående teksterne samt SEO, hvis nogen har viden indenfor dette.

www.i-screen.dk

På forhånd tak

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 00:39

Jeg har MEGET hurtigt lige tjekket det ud.

Jeg kan allerede nu sige, at du får rigtig mange som falder fra ved http://i-screen.dk/quick-order

Man søger med det samme efter en gå til betaling knap, men nej den er der ikke. Du skal simpelthen oprette dig som bruger.
Jeg forstår ikke hvorfor man har leveringsmåder, på samme side som step 2, hvis man ikke kan komme videre - Det forvirrer ENORMT.

Mht. selve designet vil jeg sige det ikke helt stemmer ens med "billigt reservedele" - jeg synes den mere udstråler "kvalitet" 
Du har kun grå/sorte farver - hvorfor har du valgt dette ?

Dine call to action knapper er ikke tydelige nok.

Du har stadig noget engelsk tekst, som du bør rette - eksempelvis cart og products på indkøbskurven øverst til højre.

Der er nogle pixel fejl på dit logo.

Ellers en fin side, men glem ikke at det er et marked hvorpå der er STOR konkurrence.

Held og lykke med projektet ;-) 

Tilmeldt 18. Feb 11
Indlæg ialt: 11
Fra  Fisknu.dk & Outdoornu.dk Skrevet kl. 21:41

Jeg vil også mene at trykknapperne "tilføj til kurv", "sammenlign" og "kasse" helst skal have en god kontrastfarve til resten af siden.

Du kunne også overveje at flytte bjælken nederst med returret, gratis levering osv. til øverst på siden sådan at den bliver mere synlig.

Held og lykke med siden.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)