Det er 4. kvartal 2013 som skal afregnes nu. Når du er startet 1/2 er du på halvårs afregning.
Sikken en gang vrøvl Henrik. Som nystartet virksomhed vil man stadigvæk være på kvartals afregning i mindst 1,5 år før SKAT lader dig overgå til halvårlig afregning. Så der skal afregnes 1. kvartal den 2. juni 2014.
Det er 4. kvartal 2013 som skal afregnes nu. Når du er startet 1/2 er du på halvårs afregning.
Sikken en gang vrøvl Henrik. Som nystartet virksomhed vil man stadigvæk være på kvartals afregning i mindst 1,5 år før SKAT lader dig overgå til halvårlig afregning. Så der skal afregnes 1. kvartal den 2. juni 2014.
og så er det da en fed nok oplysning, jeg troede da også som du Henrik at det var halvår fremover men godt du fik givet dig selv en over nakken her - og jeg blev da også klogere (er dit billede fra indgangen til regatte pavillionen?)0
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
At SKAT har valgt at administrere reglerne således er vist kommet bag på de fleste. Jeg er da heller ikke tilfreds med den udmelding, da jeg ikke noget sted ser det nævnt i forbindelse med vækstpakken.
Aha - figuren synes jeg at ha set flere steder, også i Frankrig. Den er måske fra en eller anden kæde/udnævnelse/medlemskab for restauranten. Den står også (eller stod i alle fald) i Regatta Pavillionen ved Bagsværd sø og indgangen er identisk. Jeg mener at være løbet ind i kokken også på en restaurant i Strasbourg
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER