Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af regnskabsprogram

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere

Jeg har efterhånden brugt meget tid på at læse og kigge nærmere på regnskabsprogrammer, men er ikke faldet pladask for et endnu, måske i kan være behjælpelig.
Min erfarings grundlag er meget tyndt, så i må gerne uddybe jeres svar :)
Men INGEN tvivl om der er et HAV af programmer og har læst lidt om det nye og rigtig fine program Amino lige har lanceret her på siden, men er ikke dygtig nok til at gennemskue hvad der vil være til min fordel på sigt. 

Nå men til sagen, jeg er ved at kigge på muligheden for at oprette "stik-i-rend-dreng" firma, hvor anvendelsesmulighederne er store, men kernen består af kurer arbejde i form af afhentninger, leveringer, flytte og forsendelser. Det er både til virksomheder og private.
Der bliver kigget på en mulighed for at betale direkte med kort ved afhentning/levering/opgave start og i den forbindelse vil det jo være dejligt, hvis regnskabs programmet kan anvendes til faktura og kvitteringer direkte.

Jeg tænker på:

1: Der skal kunne skrives direkte ind i programmet, således kunden kan få en faktura med det samme eller en kvittering hvis det betales med det samme.

2: Skal kunne anvendes på en tablet (windows styrprogram) og skal kunne synkroniseres med "hovedcomputeren".

3: Let overskueligt og nemt programflade.

4: Skal gerne kunne arbejde sammen eller indgå med aflønningsprogram. Firmaet vil muligvis skulle trække ekstra ansatte ind til opgaver og ligeledes være nemt at aflønne.. 

Vil blive glad, hvis i/du har direkte erfaringer med programmet, for jeg vil efterfølgende få fuldt op på programmer der bliver forslået.. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)