Hej Amino brugere Jeg har efterhånden brugt meget tid på at læse og kigge nærmere på regnskabsprogrammer, men er ikke faldet pladask for et endnu, måske i kan være behjælpelig. Nå men til sagen, jeg er ved at kigge på muligheden for at oprette "stik-i-rend-dreng" firma, hvor anvendelsesmulighederne er store, men kernen består af kurer arbejde i form af afhentninger, leveringer, flytte og forsendelser. Det er både til virksomheder og private. Jeg tænker på: 1: Der skal kunne skrives direkte ind i programmet, således kunden kan få en faktura med det samme eller en kvittering hvis det betales med det samme. 2: Skal kunne anvendes på en tablet (windows styrprogram) og skal kunne synkroniseres med "hovedcomputeren". 3: Let overskueligt og nemt programflade. 4: Skal gerne kunne arbejde sammen eller indgå med aflønningsprogram. Firmaet vil muligvis skulle trække ekstra ansatte ind til opgaver og ligeledes være nemt at aflønne.. Vil blive glad, hvis i/du har direkte erfaringer med programmet, for jeg vil efterfølgende få fuldt op på programmer der bliver forslået.. |
Valg af regnskabsprogram
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)