Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop 500kr

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle herinde... Nu har jeg fået webhostsystemet op at køre, og jeg vil derfor give jer et tilbud, som sparker r*v....

Normal koster en webshop 2000kr. at lave, men i får opsætningen for 500kr...

Ja, gratis, men kun HVIS, i vælger at hoste hos mig (man binder sig 1 år, og vil man ikke forlænge efter et år, sig man til når opkrævningen kommer)

Er det fup eller salgsfidus? Nej, det er simpelt. I skal melde tilbage, hvordan i oplevede det som kunde, hvordan systemet fungere, og hvad kan forbedres.

• Der stilles et forum til rådighed hvor vi kan debattere og hvor jeg kan lave guider til nye brugere.
  • Det mindste webhotel i kan bestille, er standard til 110kr i måneden. 
  • Der er dog et gebyr på domænekøb, som svare til domænekøbet (ca 50kr for et .dk domæne) 
  • Engelsk hvis du selv vælger at lave det hele (domæne oprettelse/flytning, databaser, emails) 

• Kom med din ide
  • Kom med din vision 

Skriv til min mail : stefangranholm@gmail.com

Se mere på min firmaside www.granholm.dk 

Skriv hvem du er, hvilken slags side du ønsker, og hvor erfaren du er i computer og IT verdenen (alle er velkomne).

Jeg starter tirsdag med at lave hjemmesiderne. De som ønsker selv at oprette domæne, databaser mm. skal skrive dette i mailen.

Sidste frist for at sende en mail hvis i er intereseret (uden at binde jer) er fredag den 15 oktober.

Alle priser excl. moms...

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også få din hjemmeside gratis hvis du hoster på pakken STOR eller stører, uden at blive testkanin.... Smile

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)