Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til betting side.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Aminoer.

Jeg har i længere tid arbejdet på et projekt.

Projektet omhandler et nyt betting site med unikke features, og idéer til at forbedre en online betting portal og gøre den konkurrencedygtig.

Jeg sidder dybt i idé fasen, og arbejder frem mod, at gøre det hurtigere, og mere attraktivt samt overskueligt at spille.

Aldersgruppen går fra 18-40 år.

Jeg har nu i længere tid været i kontakt med Ladbrokes omkring et muligt sammenarbejde, og er fortsat i dialog og arbejder på at få et møde i London.

Der er meget arbejde og mange idéer at gå igennem alene, så derfor leder jeg efter en person som er klar til at hjælpe, og arbejde hen mod et realistisk resultat.

Erfaring i branchen er selvfølgelig et kæmpe plus.

For mere information kan du sende mig en email, og fortælle om dig selv.

Med venlig hilsen

Alexander Skov.

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 04:49

Hej, jeg vil gerne høre om dine ideer og mål. Vil du ikke sende en mail til jonasjostine@gmail.com? Jeg har selv tænkt på, at gå i dialog med nogle af de større bettingvirksomhedder, men de har aldrig taget min feedback seriøs. Jeg synes det lyder spændende med dit projekt :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:19

Hej Alexander,

Jeg oddser hver dag, er iværksætter og kan sagtens kommer med gode ideer. Er grafiker oveni, så kan sagtens lave noget visuelt også

enur25@gmail.com

Fra Ishøj
Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:06

Hej Alexander,

Din idé er ganske interessant, men kunne du give et kort indblik i, hvad du mener at du kan gøre anderledes, ift. øvrige konkurrenter på markedet? Bettingbranchen er hårdt, og hvis ikke de forsøgte at differentiere sig igennem konkurrencer, rabatter og bonusser, kunne man sagtens fristes til at kalde bettingbranchen for fuldkommen konkurrence, lidt lige som vi ser ved supermarkederne.

Det er svært at pege på en branche i dag, hvori markedet reelt er homogent, men jeg håber du forstår essensen af, hvad jeg vil frem til.

Venligst
Rasmus Hansen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)