Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen som vil give mig feedback på min hjemmeside/webshop?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Husetnet siger så er der flere udbydere der tilbyder Wordpress med en såkaldt 1-click installering. Dvs du blot kligger på en knap og så bliver der installerer databaser osv. helt uden at du skal røre en finger.

Du kan læse mere om Wordpress på www.wordpress.org. Jeg har tidligere arbejdet i Joomla som er et lignende CMS system men er også lige skiftet til wordpress som umiddelbart virker rigtigt fornuftigt :)

Du vil til wordpress kunne finde en masse templates som kan tilpasses din personlige stil og behov...

Mht. til din hjemmeside.

- Enig med ovenstående. 123-annoncer ser bare ikke særlig prof ud på en hjemmeside. Hvis det er noget man vil, skal man gå all-in. Efter min mening. Det er det samme med de virksomheder som bruger gmail adresser til firmabrug. Det virker bare "lusket" (uden det dog behøver at være det)

- Den grønne farve. Den skriger en smule for meget til min smag (men der er vi jo forskellige), og hvorfor så ikke smide nogle af dine produkter osv på forsiden så man kan se hvad det er du laver? Når man kommer ind på din hjemmeside nu er det som om at man skal læse en blog om dig og dit liv :) Så kom igang med at vise det du kan frem istedet...

- Menuopbygningen er som sådan fin nok. Den er jo dejlig nem og overskuelig. I Wordpress vil du finde ud af måder hvorpå der kan sorteres osv, så det bliver endnu mere overskueligt. Men den del ser det ud som om der er styr på.

- Med hensyn til feedback funktionen, så skal du overveje om den skal tilknyttes hvert produkt eller hvordan. Det er bare når man har en funktion der hedder feedback hvor der intet står. Så vil man måske tro at der enten ikke er nogen kunder eller at siden ikke er så aktiv. Så overvej den funktion, om ikke andet så til der er kommet gang i det.

Men ellers så held og lykke med projektet. Produkterne du sælger ser i hvert fald ikke ud til at fejle noget :-)

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg må sige jeg ikke snytes meget om web shoppen. Den er ikk meget overskueligt, farverne passer slet ikke til emnet syntes jeg. Måske du skulle prøve at kigge lidt mere på noge store web shops og finde inspiration i deres design og hvordan siden er bygget op :) 

Men godt forsøg og held og lykke med siden :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)