Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er fedt at sælge på nettet lige nu? og hvad mangler??

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Motivation:

Trendsales, hvis du tillader, må jeg sende dig pm med mine starte ideer. :)

DU har trodsalt været iværksætter længe ig hjulpet med mange råde herinde....så du er lige manden til giv mig et råd! 

Du kan da prøve, jeg vil dog ik garanterer, at jeg kan hjælpe med noget...

Og vær lige opmærksom på, at der nok går et par dage, før jeg svarer, da jeg har lidt mange PBs pt...

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 00:39

Det er helt fint.Det haster ikke

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 09:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Johannes.

Der er ingen tvivl om, at det gælder om at finde et hul i markedet som en Amino-bruger påpeger . Hvis jeg var dig ville jeg stikke fingeren i jorden, og når du så hiver den op (fingeren) ja så har du faktisk et hul. Det er måske ikke lige det hul du søger, men det kunne afføde en genial ide. Et Heureka moment som det hedder på nudansk.

Et alternativ kunne være at stikke fingeren op i dig selv, og her skylder jeg nok en hurtig forklaring inden jeg bliver svinet til. Men det du finder på din finger når du hiver den ud af hullet,  kunne meget vel vise sig at være det nye hul i markedet, ja måske endda det brune guld.

Jeg troede ikke mine egne øjne, men for tiden kører der en fjernsynskampagne der opfordrer til at kigge på den dej man har lagt i kummen. Formålet skulle være at man på den måde skulle kunne se om man har kræft i tarmen.

Jeg læste en artikel i Ekstra Bladet for noget tid siden om en gruppe Japanske forskere (jeg mener de var Japanere, og så skal jeg selvfølgelig understrege at de var EB, så om historien er sand ved jeg ikke.) Men de havde i hvert tilfælde opfundet en form for pille der farver fæces i forskellige farver alt efter hvad du måtte fejle. Så får du fat i de piller, ja så tror jeg du har fundet et hul i markedet, og vil uden tvivl være first Moover.

Som biprodukt kunne man overveje at sælge fæces i alle regnbuens farver som modellervoks. Det er meget populært i aldersgruppen 2-7 år. Men måske tænker jeg her en kende for meget ud af boksen.

Jeg håber virkelig du kunne bruge mit råd til noget.

God Dag

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 10:34

Giver jer andre ret i at det er et lidt søgt spørgsmål men forsøger nu alligevel at hjælpe.

Se på denne rapport fra Danmarks Statistik der viser lidt om hvad folk køber på nettet og hvem der køber det. Der står selvfølgelig ikke direkte produkter, men der står hvilke kategorier m.m. der bliver handlet mest.

http://www.dst.dk/pukora/epub/Nyt/2013/NR343.pdf

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)