Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af privat computer i virksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er netop blevet ansat i en virksomhed (ikke min egen). Da jeg er den eneste med mit erhverv (og funktion) i virksomheden, har de ikke IT-udstyr til rådighed til mig. Og da stillingen er ny, er de rigtig kede af, at så tidligt, at skulle bruge en 10-20.000 kr. på computer, tlf. osv.

Hvis jeg bruger min privat computer og telefon, kan jeg så trække det fra - eller på anden vis få kompensation for brugen/slidet af udstyret? Eller er der nogen som ved, hvor jeg evt. kan læse mig til mere om disse regler?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46613
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan huske at det i alle fald tidligere var sådan, at hvis det var den type udstyr så:

Virksomheden skulle kræve at man stillede det til rådighed

Det skulle anskaffes og man kunne så afskrive på det efter afskrivningsregler men som ligningsmæssigt fradrag så værdien begrænsedes

Var det ikke mere rimeligt at de lagde nogle kroner på lønnen så du har noget til sliddet på computeren?

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)