Til vores lille, men effektive Amino Team, søger vi en .net programmør på fuld tid. Vores ambition er at lave flere nicheportaler, der med tiden skal bliver mere "Web 2.0" agtige. Vi har Joachim som er en rigtigt dygtig .net haj og så arbejder med flere rigtigt dygtige freelancere, de fleste her fra Amino. Jeg kan love for at det bliver en super spændende periode og der er store ambitioner bag, men dem kan jeg fortælle om hvis du kommer og besøger os. Vi bor i København NV sammen med 40 SPAMfighter medarbejdere og har derfor adgang til deres dejlige køkken, tagterrasse m.m.
Så hvis du vil arbejde i en lille frembrusende iværksætterbiks og have en endog meget stor indflydelse på produkterne, så smid en mail til martin@thorborg.dk og lad os tage en snak om det.
Endnu engang kan man så fortryde at man flyttede fra Kbh..
... og at man ikke bare er sig selv og kan rykke teltpælene op :) Held og lykke med at finde en egnet medarbejder, Martin. Vedkommende kan helt sikkert se frem til en spændende arbejdsplads.
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Tak skal i have :-) Jeg skal nok finde den rette med tiden. Jeg er bare bange for at folk tror at man skal være verdensmester og det skal man også, men ikke lige med det samme :-)
Jeg sider med en programmør som ville være perfekt han er desvære ikke intresseret i at flytte :) ... men det er jo ret typisk at i mangler brainpower derover mens vi har overflod af det herovre :)
Held og lykke med søgningen :)
/ Mikkel
(edit: Hvis nogen var i tvivl var deri kke tale om kritik af den mentale kapacitet på den anden side af broen men blot et øjebliksbillede af job situationen i IT branchen for tiden)
Ja sådan er det jo desværre, men jeg skal nu nok finde en god programmør. Jeg tror jeg kan tilbyde nogle forhold som meget få virksomhed kan følge med på, så det skal nok lykkes en dag.