Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God og billig (bryllups)fotograf omkring københavn?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Ja jeg skal giftes, hurra... 

Min kæreste er begyndt at planlægge og indtil nu har jeg fuldstændigt ladet hende gøre alt arbejdet. MEN, nu viser det sig at det jo er sindsygt dyrt at blive gift, og jeg var ved at falde ned af stolen da hun sagde at fotografen løb op i 10.000 kr. for 5 timers arbejde. Nu har jeg sat mig for at finde en billig fotograf, og derfor skal jeg bruge jeres hjælp. 

Kender I nogen, som I kan anbefale? 

Mvh

Jesper

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug en freelancer fra Amino Freelancer til din fotoopgave. Opgaven lægges i udbud blandt freelance fotografer, hvilket giver sikkerhed for kvalitet og en god pris. Se også hvad andre har skrevet om freelancerne og deres bedømmelser.

Læg opgaven i udbud.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Gode billeder er virkelig vigtige og det er dem som står for evigt, hvorfor jeg ikke ville spare utrolig meget på dette område. Du kan dog prøve, at snakke med Mark Thyrring og spørge om han kan hjælpe dig med en god pris. http://www.markthyrring.dk/

Sig at Kenn Milo har anbefalet ham til dig! Han er ufattelig god, super behagelig og du kan på hans hjemmeside se billeder fra nogen af de bryllupper han har arbejdet på.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Prøv at kontakte min bror.
Du kan klikke ind på www.persfotoogprint.dk
Siden er ny og dermed ikke færdig. Så tag dig ikke af dette. Men han kan ihvertfald tage billeder :)

Mvh
Anders

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Er lige med på en lytter her, umiddelbart lovende links ovenfor, så er det jo bare om de er fri den pågældende dag :)

Generelt er vi enige om at vi skal have en kvali fotograf og må betale det han koster.. Det som virkeligt ser ud til og være udfaldsgivende er dog hvor længe man vil have dem med. Hvis de skal med hele dagen synes jeg ikke det lyder slemt med 10.000, hvis det derimod kun er kirken+photoshoot, har jeg set det til omkring 5.000+ mange steder.

Statsautoriseret revisor - København

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Kan kun anbefale: http://larshauschildt.dk/ 

Lars er virkelig dygtig til sit arbejde så prøv at høre om han kan hjælpe dig.

Prisen tør jeg ikke love noget om - det må han hellere selv svare på.

Mange Hilsner

Henrik Boutrup

Tilmeldt 27. Dec 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Min søster (og hendes mand) blev fotograferet af nogle som hedder KiAn Fotografi, som jeg kun kan anbefale. Jeg kan se på deres hjemmeside at de kun tager 7000 kr. for en hel dag inkl. en fotobog, så en ganske god pris vil jeg mene. Jeg kan huske, at de stillede op med to mand - hvilket var fedt i forhold til at fange de forskellige detaljer på dagen..www.kianfotografi.dk

Held og lykke med det hele:)

mvh Mark

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Du kan prøve at checke http://www.findfotografen.dk de har en let navigerbar og overfattende oversigt over mange af landets fotografer.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)