Jeg sidder her med en god ide til et software program som kan bruges af stort set alle virksomheder i hele verden. Ideen er som ordet lyder, indtil videre kun en ide, da der endnu ikke er programmeret noget endnu. Efter færdigudvikling af programmet vil der foruden indtægterne fra salg af softwaren, også være muligheder for yderligere indtægter fra konsulent service. Programmet har, som nævnt tidligere, internationalt potentiale hvilket kan betyde at der ville kunne oprettes afdelinger i andre lande. Problemet er bare at jeg hverken har kompetencen eller interessen i at opstarte en virksomhed selv. Derfor søger jeg en investor, eksisterende virksomheder eller lignende som har en interesse i at få dette software program udviklet og distribueret. Jeg vil gerne selv være med i projektudviklingen af dette program, men har ingen interesse i at være direktør i en sådan virksomhed, da jeg ikke mener jeg er egnet til det. Derimod er jeg mere interesseret i royalties af omsætningen, samt eventuelt en lille andel i virksomheden eller f.eks. en bestyrelsespost eller lignende, alt dette vil selvfølgelig blive aftalt nærmere. Jeg er ikke IT uddannet, men har dog taget en mindre uddannelse i software design, og programmerer en smule blandt andet i JAVA, så jeg kender allerede lidt til begrænsningerne i programmering. Jeg ikke bare tror, men er overbevist om at dette program vil blive en stor succes, og at der er mulighed for en stor omsætning. Så er mit spørgsmål om der er nogen herinde der er interesseret i sådan noget eller kender til nogen der er. Mit navn er Dan Bertel, jeg bor i skrivende stund i Grønland men har opsagt mit job for at vende tilbage til Danmark i januar 2008. Skriv en besked eller send en e-mail: dpb@greennet.gl |
Investor eller lignende til software program.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)