Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksamensprojekt i Applikationsprogrammering B2B

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

I øjeblikket søger en medstuderende og jeg et spændende eksamensprojekt i forhold til et valgfag der hedder Applikationsprogrammering på Aarhus Universitet, Herning. Projektet dækker et bredt omfang og indenfor stort set alle brancher. Der er dog krav om at det skal være B2B, og helst være i forhold til en form for optimering internt/eksternt i virksomheden. 

Vi tilbyder:

- Programmering af Applikationen til iPhone/iPad
- Design/layout på Applikationen
- Integrering mellem mySQL database og php-scripts, således at data fra applikationen forlader appleplatformen og bevæger sig over i en ekstern database, hvorfra de tilsendte data kan administreres på et website el. lign.
- Opsætning, service, tilpasning osv. 

Vi er villige til at investere meget tid i eksamensprojektet, og har en del erfaring indenfor områderne i forvejen. Derfor vil en evt. løsning ikke nødvendigvis være gratis. Men det skal dog siges, at i og med at det også er et eksamensprojekt, er vi villige til at gå på kompromis mht. pris, da vi også har meget fokus og interesse i et godt samarbejde.

Meld endelig ud - vi er meget åbne og nysgerrige! Send evt. en PM! :-)

Mvh
Henrik & Claus 

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Også gerne forslag til hvem man evt. kunne tage kontakt til vedr. dette :-)

Anyone?

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Hej Amino'er

I øjeblikket søger en medstuderende og jeg et spændende eksamensprojekt i forhold til et valgfag der hedder Applikationsprogrammering på Aarhus Universitet, Herning. Projektet dækker et bredt omfang og indenfor stort set alle brancher. Der er dog krav om at det skal være B2B, og helst være i forhold til en form for optimering internt/eksternt i virksomheden. 

Vi tilbyder:

- Programmering af Applikationen til iPhone/iPad
- Design/layout på Applikationen
- Integrering mellem mySQL database og php-scripts, således at data fra applikationen forlader appleplatformen og bevæger sig over i en ekstern database, hvorfra de tilsendte data kan administreres på et website el. lign.
- Opsætning, service, tilpasning osv. 

Vi er villige til at investere meget tid i eksamensprojektet, og har en del erfaring indenfor områderne i forvejen. Derfor vil en evt. løsning ikke nødvendigvis være gratis. Men det skal dog siges, at i og med at det også er et eksamensprojekt, er vi villige til at gå på kompromis mht. pris, da vi også har meget fokus og interesse i et godt samarbejde.

Meld endelig ud - vi er meget åbne og nysgerrige! Send evt. en PM! :-)

Mvh
Henrik & Claus 

Ahhh... så I vil altså gerne have penge for en skoleopgave?? Kaldes det ikke SU?? Stick out tongue

- sorry men jeg kunne sgu ikke lige styre mig selv. Kan du/i få nogen til at betale for et studieprojekt, så al ære til jer :)

Hilsen Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Tak for dit svar! Jeg forstår din pointe.

Det skal ikke blot anses for at være en "skoleopgave". Det er meget begrænset, hvad der skal til, for at selve eksamensprojektet er godkendt. Men vi ønsker dog at blive udfordret og få en større opgave, som reelt set kan bruges til noget. Vi vil investere langt flere timer i projektet, end hvad der er nomineret til faget. Det at det er et "skoleprojekt", fortæller bare at projektet vil blive fremlagt og vurderet af en lektor samt en censor.

Håber du kan følge mig :-)

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)