Nej, du må forveksle mig med en anden
Jeg er kommet i kontakt med firmaer, der kan, så de findes altså! |
Vil du røbe hvem det er, jeg står med samme behov?
Nej, du må forveksle mig med en anden
Jeg er kommet i kontakt med firmaer, der kan, så de findes altså! |
Vil du røbe hvem det er, jeg står med samme behov? |
Hej Johan, Vi, 1902 Software, vil gennem 1902 Express kunne løfte en sådan opgave. Læs mere og se design eksempler på www.1902express.dk Jeg kan kontaktes gennem peter.skouhus@1902software.com
Med venlig hilsen,
|
Vi arbejder meget professionelt og lige frem, desuden fakturerer vi i SEK (altså god valuta for pengene). Du siger bare hvor hurtigt du vil have leveret så går vi i gang med det samme. |
Hej Johan Jeg kan varmt anbefale mig selv :) - Jeg er grafisk designer med eget firma på snart 4. år og jeg har både erfaring og evnen til at være meget nytænkende såvel som professionel. Jeg har også meget erfaring i webshops og jeg VED hvad der sælger og giver succes. Jeg var også meget glad for at se at denne opgave også kræver at designeren er med i selve projektet og kan komme med ideer. Det synes jeg personligt er den langt bedste måde at arbejde på og giver det suverænt bedste resultat. Jeg vil lade mine referencer tale for sig selv :) - www.noergaardandersen,dk Hvis du vil have tilsendt nogle flere referencer, med flere webshops el. lign. siger du bare til :) Mvh |
Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it