Som en del af vores nye firma har vi et helt fantastisk tilbud til dig! En del Seo kan gøres indefra ens egen hjemmeside, og det vil vi gerne hjælpe med. Vi tilbyder en analyse af din hjemmeside, for kun 499,- ex moms Vi tjekker: Metatitler Metabeskrivelser Duplicate sider Om du har nogle ødelagte links. Dine url adresser ( hvordan de ser ud) er de "pæne" er de for lange. Er der Errors. Hvordan er din tekst på siden, mangler der overskrifter H1, H2, H3 mm Har du ikke nogle søgeord tilknyttet din hjemmeside, vil vi gerne hjælpe med at finde nogle til dig. for 50,- mere Du vil modtage en faktura, når du har fået din rapport. Vi vil selvfølgelig guide dig igennem hele processen, og hjælpe dig, hvis der er noget du er i tvivl om. Du kan kontakte mig på Cecilie@webbuilding.dk eller i PM Tilbudet gælder til og med søndag d. 9/2-2014 Glæder mig til at høre fra dig! |
Hvis I vil fremstå som seriøse og hvis I vil have kunder, så tror jeg, at I skal starte med at se jeres hjemmeside igennem igen - Specielt med et produkt som SEO.
I har masser af stavefejl og fejl i links samt noget knas i jeres titles - Jeg tror, at det vil være en god idé at rette siden igennem, før I rådgiver andre iværksættere.
Blot for jeres egen skyld :-)