Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny shopløsning

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil meget gerne tage et møde med jer om jeres projekt, vi har mange års erfaring i udvikling af store shopløsninger. Med vores hjemsted i Midtjylland har vi adgang til billige men dog stadig dygtige webudviklere. Vi har mange kunder på Sjælland der nyder godt af dette :)

Vi leverer således løsninger af højere kvalitet til typisk samme pris eller måske endda lidt under hvad konkurerende leverandører kan præstere, vi laver det således helt fra bunden så du ikke står og skal slås med licenserede standardkomponenter. Jeg er ret sikker på at vi på en eller anden måde kan få gjort jeres projekt spiseligt, enten ved at dele det op og lave en god base og modularisere resten af funktionerne og efterfølgende forbedre modulerne i mindre portioner så i f.eks. kan dele investeringen op over en årrække.

Det kan selvfølgelig også tænke sig at det bud i har ER for højt og vi kan gøre det billigere men det kan vi altsammen kigge nærmere på, hiv fat i mig på tlf 405 11 627 eller smid en mail på mail@mc-solutions.dk , jeg er på kontoren til 7-8 stykker iaften ... vi har en deadline på Mandag :)

Mvh

Mikkel Christensen 

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilbudet.

Men som jeg tidligere skrev fortsætter vi hos dem hvor vi har kørt den løbende dialog.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)