Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er blevet snydt.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer.. 

Er jeg den enste der har været så uheldig at blive snydt to ud af to gange af aminoer.? Den ene gang af en kommende partner der lød fornuftig osv, han fik forretningsplan og det hele, siden har jeg ikke hørt en lyd fra ham!! Den anden skulle opsætte en hjemmeside mod betaling, han giver sørme heller ikke lyd fra sig.!! 

Hvor pokker er de seriøse aminoer???? 

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,2 stjerner givet af 5 person

Der er ret mange useriøse Amino'er... men desværre må man ikke advare om dem, eller råde folk til hvordan man ikke får problemer med dem (indlæggene bliver slettede, fordi det er dårlig stil at advare folk imod at blive snydt). Og jeg kender flere der er blevet snydt af de samme. Så det nemmeste er slet ikke at hyre nogle via Amino, for de kan blive ved med at snyde folk, uden at blive offentliggjort. Specielt de unge på Amino er desværre lidt for gode til at fakturere, og så ikke levere, eller bare at droppe leveringen og kontakten all together.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Bo Larsen:

Hej med jer.. 

Er jeg den enste der har været så uheldig at blive snydt to ud af to gange af aminoer.? Den ene gang af en kommende partner der lød fornuftig osv, han fik forretningsplan og det hele, siden har jeg ikke hørt en lyd fra ham!! Den anden skulle opsætte en hjemmeside mod betaling, han giver sørme heller ikke lyd fra sig.!! 

Hvor pokker er de seriøse aminoer???? 

2 ud af 2 lyder ikke godt, har du penge i klemme ?

Man skal være forsigtig på alle forum, dette gælder også Amino

ellers er vi meget seriøse herinde

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46460
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

aminoer er formentlig et ret bredt gennemsnit og næppe hverken værre eller bedre end andre forretningsfolk desværre. Man skal tage helt samme forholdsregler - aftalemæssigt og betalingsmæssigt i forhold til kontakter via amino som i forhold til alle andre. 

Jeg har ikke selv været uheldig endnu men 2 gange kan man skam let blive skuffet, ingen tvivl om det - Det store flertal er dog erfaringsmæssigt absolut seriøse - ellers kræv og søg referencer og lave skarpe aftaler - for naturligvis kan der også være "lykkejægere" herinde der jagter hurtigt guld

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør jo desværre bare at man ikke har lyst til at hjælpe den lille nye iværksætter da man bliver bange for at blive snydt igen, fremover ville jeg kun bruge anerkendte samarbejdespartner som har vis de kan holde hvad de lover, og man kan komme efter dem ren juridisk.

Det sørgenligt.....   

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Men det er et godt sted at finde sine kunder, da de jo ikke kan klage over firmaet? win/win for svindlere.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Bo Larsen:
fremover ville jeg kun bruge anerkendte samarbejdespartner som har vis de kan holde hvad de lover, og man kan komme efter dem ren juridisk.

Dem har vi da også her og nogle af de bedste,,, spørg dig frem

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46460
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

en god ting er at ha været på Amino lidt tid, det giver jo anledning til at kende folk lidt ud fra hvad andre skriver om dem og ud fra de holdninger de over tid lægger frem. Ex ville jeg ikke et split sekund frygte at blive snydt med en tekst fra Hans Stokholm Kjer, søgmaskine optimering o.l. fra Thomas Frost, revision af Tonny Skov Pedersen - og jeg kunne blive ved - Der er masser af folk som gennem lang tid har vist hvor seriøse de er, bogføringsvirksomheder, SEO, websites og meget andet, så ved at være med en tid, får man et forspring til at kende en del "good guys"

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Bo Larsen:
Det sørgenligt.....   

Ja det er ærgeligt det skal være sådan... jeg er jo nystartet i mit nye firma, har arbejdet med hjemmeside og markedsføring, nogle år efterhånden, men det er først nu vi har turde gøre det til en forretning, og gå all in

Det jeg har gjort med mine samarbejdspartner, har jeg lavet en samarbejdes aftale, efter jeg også prøvede nogle u seriøse, til at starte med.

Jeg fandt så dem jeg skulle bruge, og som jeg fald rigtigt godt i hak med, samt vi havde bare et kanont samarbejde. men vi har lavet en samarbejds, aftale som gør hvis en af springer fra, misbruger aftalen ( det kan være ingen kontakt gennem længere tid, ofte ikke overholder hvad de lover mm begge veje) kan man opsige aftalen med direkte varsel,) og ellers Hvis man ønsker at stoppe samarbejdet, skal det siges med 3 måneders varsel. 

De kunder vi så har. betaler så også først efter de har fået deres produkt, vi plejer at kræve at vi vil have til dækning af diverse udgifter. og så resten når de har fået produktet. (men vi har jo heller ikke de stærkeste referencer endnu! men jeg må sige, mange gange er jeg nervøs for, folk tænker ohh det er et fupfirma, fordi hun vil have dækket udgifterne. (Det kan jeg også godt forstå, hvis de gør) men jeg har også bare prøvet det den anden vej. at man så  heller ikke har set nogle penge, når produktet er leveret. 

Men jeg er jo ung pige.. :) meget seriøst med det vi laver, for vi vil gerne kunne leve af det. derfor synes jeg det er lidt ærgerligt at der er nogle her inde, der gør at man skal følge sig skeptisk over for unge nystartede.. :) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46460
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

cecilie krogh :
Men jeg er jo ung pige.. :) meget seriøst med det vi laver, for vi vil gerne kunne leve af det. derfor synes jeg det er lidt ærgerligt at der er nogle her inde, der gør at man skal følge sig skeptisk over for unge nystartede.. :) 
jeg kan sige, at jeg også synes du virker helt seriøs i dine indlæg og det ville også i ganske vidt omfang gøre mig tryg ved dig - så bare "keep up the good work"

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)