Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ulønnet praktikplads søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit navn er Ahmed Adaoui, jeg er 21 år gammel og bor i Hedehusene. Til dagligt læser jeg til markedsføringsøkonom og i forbindelse med min uddannelse, ønsker jeg at komme i praktik, da jeg gerne vil afprøve nogle af de værktøjer jeg har tilegnet mig under mine hidtidige semestre.

Jeg er en smilende ung mand og jeg har altid en positiv indstilling til tingene.  Jeg arbejder hårdt og tager mit arbejde meget seriøst, eftersom jeg er yderst resultatorienteret. Jeg er en problemknuser og tager gerne imod nye udfordringer. Jeg er meget social og imødekommende og kan omgås alle. Min ordenssans er i orden og jeg går ikke før mine opgaver er løst.

Eksempler på hvilke arbejdsopgaver jeg under mit praktikophold kan udføre.

• Kampagne optimering
  • Events
  • Analyser – Virksomhed/Swot/Marked/Kunde/Branche
  • Kundekontakt
  • Identificering af potentielle målgrupper og produkter
  • Salg
  • Opfølgning af markedstrends

Praktikophold skal indgå, som en del af min uddannelse på 4. Semester. Praktikperioden vil være 18.8 – 15.11.2014. Praktikperioden er ulønnet.

Jeg håber jeg har vækket Jeres interesse.

Ahmed Adaoui
Tlf. 52 40 58 72
ahmed-adaoui@hotmail.com

Mit navn er Ahmed Adaoui, jeg er 21 år gammel og bor i Hedehusene. Til dagligt læser jeg til markedsføringsøkonom og i forbindelse med min uddannelse, ønsker jeg at komme i praktik, da jeg gerne vil afprøve nogle af de værktøjer jeg har tilegnet mig under mine hidtidige semestre.

Jeg er en smilende ung mand og jeg har altid en positiv indstilling til tingene.  Jeg arbejder hårdt og tager mit arbejde meget seriøst, eftersom jeg er yderst resultatorienteret. Jeg er en problemknuser og tager gerne imod nye udfordringer. Jeg er meget social og imødekommende og kan omgås alle. Min ordenssans er i orden og jeg går ikke før mine opgaver er løst.

Eksempler på hvilke arbejdsopgaver jeg under mit praktikophold kan udføre.

• Kampagne optimering
  • Events
  • Analyser – Virksomhed/Swot/Marked/Kunde/Branche
  • Kundekontakt
  • Identificering af potentielle målgrupper og produkter
  • Salg
  • Opfølgning af markedstrends

Praktikophold skal indgå, som en del af min uddannelse på 4. Semester. Praktikperioden vil være 18.8 – 15.11.2014. Praktikperioden er ulønnet.

Jeg håber jeg har vækket Jeres interesse.

Ahmed Adaoui
Tlf. 52 40 58 72
ahmed-adaoui@hotmail.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)