Hej alle Amino brugere. Jeg driver hjemmesiden: www.fitnessscorecard.org. Det er et hobby ”forsknings”-projekt jeg har drevet i over et halvt års tid. Jeg poster en del af projektet hver søndag kl. 12, og det vil jeg gøre indtil projektet er færdigt. Hvornår det så er kan jeg ikke svare på, der går nok som minimum et års tid mere. :-) Jeg er ikke den store IT haj, ej heller har jeg de store ressourcer til rådighed. Jeg har en basis forståelse for wordpress, men i erkendelse af at min tid nok vil være bedre brugt på at skrive end på at lære mig selv wordpress, spørger jeg nu jer til råds. Jeg har ialt tre problemstillinger jeg håber i kan hjælpe mig med: 1. Falske brugere På min side har jeg gjort det muligt at signe sig op som bruger og dermed følge med i hvad der sker. Jeg har dog mange falske brugere: Jeg har derfor ikke sendt nogle nyhedsbreve ud endnu, da jeg ikke ved hvad der vil ske hvis jeg mailer disse falske e-mail adresser. Mit spørgsmål lyder derfor: Hvordan sikrer jeg at det kun er ”rigtige” mennesker der signer sig up?
2. Google Analytics plug-in Min host siger at jeg har så mange besøgende:
Hvor mit Google Analytics plug-in siger jeg har så mange:
Hvem skal jeg tro på? Kan forskellen skyldes at jeg ikke har fået installeret mit Google Analytics plug-in ordentligt eller er det fordi alle mine besøgende er bots?
3. Jeg kommer ikke frem på Google Når man skriver: Fitness Scorecard på Google kommer min hjemmeside ikke frem, hvilket jeg synes er en skam. Jeg sælger ikke noget så det kan jo i princippet være lige meget, dog ville det ikke gøre mig noget hvis hjemmesiden kunne findes af Google. Hvad skal jeg gøre for at komme frem på Google? Slutteligt vil jeg gerne opfordre jer til at komme med enhver feedback i tror der kunne forbedre siden (som er indenfor hvad I tror jeg kan lave med lidt vejledning ;-) ).
Med venlig hilsen, Mads |
Bump :-)