I forhold til kWh prisen så se på din elregning så ved du jo hvad den koster derhjemme. |
ikke at jeg forstår dine tal - det må jo bare være at ringe til dong og få prisen men uanset hvad vil du jo kunne trække dit strømforbrug fra. Hjemme bedst med en bimåler så du kan vise forbruget som jo vil være væsentligt - det er jo det som giver mindst diskussion med skat og er vel ikke så dyrt i forhold til projektet (man KAN sikkert få godkendt ud fra køretid og forbrug per maskine men jeg ville vælge den sikre bimåler) - og ude ja så er det jo nemt for der er vel elmåler for lejemålet
8 eller 16 computere er jo bestemt noget at tale med en forsikring om, og prisen kan være lavere hjemme end ude kunne jeg tro
Ring til dong eller google rundt efter den elpris - som også kan afhænge af hvor du køber strømmen, hvor du bor (man skal i alle fald taste postnummer normalt for at få beregnet pris) og dit samlede forbrug - den kan sikkert sagtens findes lavere til erhverv end de 2,10
siden her er valgt ud fra privat http://www.elpristavlen.dk/Elpristavlen/Soegeresultat.aspx?kwh=4000&postnr=2800&netcompany=DONGnet&customer-group=private&ratetype=FlatRate