Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny unik teknologi

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

jeg har fået kontakt til en udenlandsk laboratorium (udenfor eu) der har opfundet en unik teknologi - en væske der er opbyggende på metal slidte overflader og kan bruges i alle brancher hvor der er tale om overfladergnidninge dvs på næsten alle industrielle maskiner, biler osv.

Er der nogen der ved hvilke papir/dokumenter/certifikater der skal til for at kunne sælge produktet i Danmark?

Mvh

Maja 27

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 18:40

Lyder spændende, alt held i verden til dig med det !!

Jeg har intet begreb om hvordan du bedst griber sådan en opgave an, men lidt generel info kan du finde her :  www.importguiden.dk
Og lidt fra SKAThttp://www.skat.dk/display.aspx?oId=393272&vId=0

Men det er jo bare sådan lidt generelt info. Inden du går for hårdt igang med at undersøge og planlægge en masse, så vil jeg mene det er en god ide at undersøge markedet for om der reelt er et salgspotentiale for det givne produkt, og ikke mindst om der dog ikke skulle være en enkelt eller 2 konkurrenter et sted, evt om nogle har argentur på import/salg af det givne produkt.

Er det et nyt "revolutionerende" produkt, og du derved skal overbevise kunder om de hellere skal bruge dit produkt istedet for det de har brugt i 25år, så er det en rigtig god ide at alliere dig med folk som har noget sælger erfaring, og ikke mindst skal i have et dybdegående produkt kendskab !!

Var lige hvad der faldt mig ind da jeg læste din tekst

Alt held med det hele !!

JacobN

Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 19:22
tak for svaret
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:03

Hej Maja.

Lige nu blinker min røde lampe lidt.

Jeg ser nødigt, at du bliver offer for snyd og bedrag.

Derfor har jeg nogle spørgsmål:

Arbejder du selv professionelt med metallurgi?

Har dine samarbejdspartnere officielt godkendte rapporter, som uden tvivl dokumenterer effekten?

Er effekten bedre/billigere end de overfladebehandlingsteknologier der anvendes i Danmark i dag?

Jeg vil anbefale dig at tage en snak med teknologisk / overfladebehandlingsafdelingen.

De vil hurtigt kunne gennemskue hvad det er, du er blevet tilbudt.

Venlig hilsen, Christian 

Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 21:33

Hej Christian og tak for dit svar.

ja den teknologi har dokumenteret virkning og bliver brugt i det pågældende land på både offentlige og private industrielle anlæg.

men problemet ligger nok i at de fleste ville være skeptiske over dette nye produkt derfor udfordring vil ligge i markedsføringen.

MVH

Maja

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)