Hej Amino brugere. Jeg driver pt. et online spil på nettet, og efterhånden som min tid bliver mindre og mindre, overvejer jeg at frasælge andele af virksomheden til en af de gutter der har hjulpet mig i hele processen. Det er lige pt. ren non-profit, men vi er efterhånden blevet så store, at vi godt kan tjene en skilling på bannerreklamer og hvad der nu ellers kan implementeres. Hvordan vurderer jeg min hjemmesides salgsværdi, hvis jeg skulle sælge 100% og er det lovligt at sælge en anpart af virksomheden, mod at de penge køber betaler bliver i virksomheden - Og altså ikke går til mig privat. Vi er ikke momsregistreret, og har ikke haft behov for det, da vi som sagt ikke tjener penge. Indtil videre har siden levet på frivillig donation, og pengene er gået til betaling af serverplads og domænerettigheder. Der er vel på en god dag et årligt overskud på 400kr. - Men udelukkende fordi vi ikke har ønsket, at gøre virksomheden driftig. Jeg håber der findes en venlig sjæl der kan hjælpe mig med mig spørgsmål. Jeg kan selvfølgelig smide noget data op omkring siden hvis man ønsker det. |
Salg af andel af hjemmeside
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)