WideEyes.dk & AAimport.dk: Det var da det bedste og mest fornuftige SEO råd jeg har læst længe
Mange tak :-)
Men, det er I virkeligheden et godt råd der gælder alle markedsførings- og salgskanaler. Hvis du vil køre en nogenlunde sikker strategi, så bør du til enhver tid kunne overleve, hvis ene eller flere af dine markedsføringskanaler stopper i en kortere eller længere periode. For du kan aldrig være sikker på, at en bestemt kanal eller metode - betalt eller organisk, vil fortsætte med at levere den samme mængde og kvalitet af leads uendeligt. Ja faktisk kan du være nogenlunde sikker på det modsatte :-)
Og dette gælder så i SÆRLIG grad for alle organiske metoder - f.eks. PR, Social Media optimering og SEO. De betalte kanaler har du, alt andet lige, en smule mere kontrol med og da dem du køber markedsføring af jo tjener penge på det er der også større chance for, at kanalen vil fortsætte med at være åben og kontrolerbar.
10%, 20% eller måske 30% fald i antallet af besøgende kan mange virksomheder godt overleve. Det er ikke nødvendigvis så fedt, men man kan overleve. Så hvis ingen enkeltstående markedsførings- og salgskanaler overstiger din grænse, så er du nogenlunde sikker.