Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. Google ranking af www.beregntermin.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvorfor jeg ikke ranker i Google på sætningen "beregn termin" på mit domæne www.beregntermin.dk 

Det giver ikke rigtig mening - men jeg overser måske noget..

Håber i kan hjælpe.

//Martin

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 10:00

Du ranker skam, men bare meget langt nede. Google har indexerede dig, så nu skal du bare optimere siden. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Friis Guldborg:
Det giver ikke rigtig mening

Hvorfor synes du ikke det giver mening?

- Er det fordi du har et domæne der matcher denne søgning? I så fald skal du vide, at domænet blot er en ganske lille faktor

- Er det fordi du synes du fortjener en top-placering, fordi du mener du er den bedste i markedet? I så fald, glem det - Google er ikke opbygget på den form for retfærdighed :-)

Du skal som alle andre blot arbejde videre med din optimering, så skal det nok stille og roligt blive bedre. Og så, vigtigst at alt, IKKE alene fokusere på SEO (og det er sagt af en mand, jeg, som lever af at sælge SEO-rådgivning). Som en tommelfingerregel bør du aldrig have mere end 20-30% gratis trafik fra søgemaskinerne og i alle fald ikke mere end du kan overleve at tabe igen.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 13:48

Mikkel deMib Svendsen:
Er det fordi du synes du fortjener en top-placering

Hej Mikkel - det er skam ikke fordi jeg syntes jeg fortjener en top-placering - jeg ved at det er hårdt arbejde. Men det var set udfra at jeg har en del indgående links til min side så jeg havde en "lille" forventning af den ville ranke på "beregn termin".

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:
Som en tommelfingerregel bør du aldrig have mere end 20-30% gratis trafik fra søgemaskinerne og i alle fald ikke mere end du kan overleve at tabe igen.

Det var da det bedste og mest fornuftige SEO råd jeg har læst længe Yes

I sær med alle de historier der er overalt om mistede placeringer efter en google opdatering...

Hilsen Morten

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:16

WideEyes.dk & AAimport.dk:
Det var da det bedste og mest fornuftige SEO råd jeg har læst længe

Mange tak :-)

Men, det er I virkeligheden et godt råd der gælder alle markedsførings- og salgskanaler. Hvis du vil køre en nogenlunde sikker strategi, så bør du til enhver tid kunne overleve, hvis ene eller flere af dine markedsføringskanaler stopper i en kortere eller længere periode. For du kan aldrig være sikker på, at en bestemt kanal eller metode - betalt eller organisk, vil fortsætte med at levere den samme mængde og kvalitet af leads uendeligt. Ja faktisk kan du være nogenlunde sikker på det modsatte :-)

Og dette gælder så i SÆRLIG grad for alle organiske metoder - f.eks. PR, Social Media optimering og SEO. De betalte kanaler har du, alt andet lige, en smule mere kontrol med og da dem du køber markedsføring af jo tjener penge på det er der også større chance for, at kanalen vil fortsætte med at være åben og kontrolerbar.

10%, 20% eller måske 30% fald i antallet af besøgende kan mange virksomheder godt overleve. Det er ikke nødvendigvis så fedt, men man kan overleve. Så hvis ingen enkeltstående markedsførings- og salgskanaler overstiger din grænse, så er du nogenlunde sikker. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)