Mig mest grundlæggende spørgsmål i denne sag er: Hvordan får jeg aftalt en god EL-pris (Som tidligere sælger ved jeg at butikker gerne for aftalt en elpris på omkring 1.3 kroner til butikker og igen noget lavere i produktion) Men ellers vil jeg gerne vide hvordan jeg kan gøre det, når nu min virksomhed skal til at betale for strøm, plads, etc.... Jeg har idag en virksomhed som tilbyder online backup, og her har vi 2 computere til at køre til formålet, jeg har samtidigt en webshop som også har et varelager og vores assurandør vil have forsikringsdelen skal være via deres erhverv, Jeg har samtidigt "bare" vores computere/shops kørende på husstandens internet forbindelse, men hvordan skal det helt præcist skrues sammen? Alternativt vil jeg gerne i kontakt med en revisor som kan assistere med dette i Kolding, Vejle, Esbjerg området - gerne med godt kendskab til udlejning. Håber virkeligt der er nogle som kan hjælpe mig i denne sag, da jeg indtil nu blot har betalt for alt via privat lomme og holdt firmaet fri fra disse regninger? Karina Kruse Vestergaard |
det lyder som om du kunne ha glæde af en netop en revisor - da der kunne være flere ting i denne forbindelse, deling af udgifter osv - som også kan afhænge af om du driver fra lejlighed eller privaten læs evt http://johnhannover.blogspot.dk/2013/02/fradrag-for-lokale-i-privat-bolig.html og så kan du på www.agera.dk få gratis uforpligtende tilbud fra revisor der kan rådgive dig helt konkret - beskriv problem og hvor du bor og hvilket område du gerne vil ha en revisor i (by osv)
vh John H