Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed hjemme - Strøm, Husleje, Forsikring, Internet, etc

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Bække
Tilmeldt 27. Jan 14
Indlæg ialt: 20
Fra  FotoSkyen.dk Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig mest grundlæggende spørgsmål i denne sag er: Hvordan får jeg aftalt en god EL-pris (Som tidligere sælger ved jeg at butikker gerne for aftalt en elpris på omkring 1.3 kroner til butikker og igen noget lavere i produktion)

Men ellers vil jeg gerne vide hvordan jeg kan gøre det, når nu min virksomhed skal til at betale for strøm, plads, etc....

Jeg har idag en virksomhed som tilbyder online backup, og her har vi 2 computere til at køre til formålet, jeg har samtidigt en webshop som også har et varelager og vores assurandør vil have forsikringsdelen skal være via deres erhverv, Jeg har samtidigt "bare" vores computere/shops kørende på husstandens internet forbindelse, men hvordan skal det helt præcist skrues sammen?

Alternativt vil jeg gerne i kontakt med en revisor som kan assistere med dette i Kolding, Vejle, Esbjerg området - gerne med godt kendskab til udlejning.

Håber virkeligt der er nogle som kan hjælpe mig i denne sag, da jeg indtil nu blot har betalt for alt via privat lomme og holdt firmaet fri fra disse regninger?

Karina Kruse Vestergaard

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47178
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:42

det lyder som om du kunne ha glæde af en netop en revisor - da der kunne være flere ting i denne forbindelse, deling af udgifter osv - som også kan afhænge af om du driver fra lejlighed eller privaten læs evt http://johnhannover.blogspot.dk/2013/02/fradrag-for-lokale-i-privat-bolig.html og så kan du på www.agera.dk få gratis uforpligtende tilbud fra revisor der kan rådgive dig helt konkret - beskriv problem og hvor du bor og hvilket område du gerne vil ha en revisor i (by osv)

vh John H

Fra Bække
Tilmeldt 27. Jan 14
Fra  FotoSkyen.dk Skrevet kl. 19:36

Jeg har prøvet at efterspørge lidt hjælp fra agera.dk men jeg vil stadig gerne høre omkring forhandling af elpriser... Hvordan gøres det?

Fra Bække
Tilmeldt 27. Jan 14
Fra  FotoSkyen.dk Skrevet kl. 19:54

Jaa agera.dk mente ikke de kunne hjælpe da det mere var bogholder opgaver, så jeg tænker at gå til et revisionsfirma for at høre hvad de mener....

Men stadig interesseret i EL situationen?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Skiftenergi ApS Skrevet kl. 20:54

Hej Karina,

Hvis du ønsker at få en billigere elpris, kan jeg foreslå dig 2 muligheder:

Besøg www.elpristavlen.dk og sammenlign elpriser fra landets elselskaber. Når du har fundet det billigste, besøger du deres hjemmeside og tegner en aftale. Om elselskabet er placeret i Jylland eller København har absolut ingen påvirkning på din forsyningssikkerhed. Strøm er ens uanset valg af leverandør, og derfor er det bare at tage den billigste!

Vær opmærksom på at du kan tage et klimavalg. Dvs. at du betaler en merpris for din strøm, for at gøre en forskel ift. miljøet. Enten ved at få din strøm produceret på VE-kilder, ved at donere merprisen til et grønt projekt eller ved at destruere co2-kvoter ift. dit forbrug.

- nogle gange følger der materiale fra elselskabet du kan benytte til at vise det klimavalg du har taget. Har det relevans for din virksomheds omverden, kan det have værdi. En overvejelse der er værd at tage med...

Du kan også besøge www.skiftenergi.dk (som jeg står bag) og få forhandlet din elpris via fællesauktion. Det betyder at vi sætter dit forbrug i udbud blandt landets elselskaber, sammen med en masse andre forbrugere. Det betyder ikke at i hæfter for hinanden indbyrdes, men blot at i udnytter den fælles købekraft der opnås ved at stå sammen, til at presse elselskabernes priser i bund.

Vores erfaringer viser at det er den mest effektive metode til billigere elpriser. Vi forhandler pt. på vegne af private elforbrugere, men vil indenfor meget kort tid tilbyde samme service overfor erhvervsdrivende.

Du er velkommen til at sende mig din mail hvis det har interesse. Så vil jeg sende dig vores materiale der fortæller præcist hvordan vores service foregår.

Dbh. Casper Minding

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 23:06

Karina Kruse Vestergaard:

Jaa agera.dk mente ikke de kunne hjælpe da det mere var bogholder opgaver, så jeg tænker at gå til et revisionsfirma for at høre hvad de mener....

Men stadig interesseret i EL situationen?

Hey

Hvor meget er du interresseret i at investere for at opnå denne besparelse.

Det der gør at produktion og butikker kan skrue på prisen er reelt at de skruer på afgifter, hvilket er bestemt af om strømmen bruges til en process, om maskinerne er ROHS certificeret, men inden du når dertil skal du have opsat sepereate målere i dit hus (hurtig udskrivning på 10.000) samt at der sikkert skal trækkes ekstra strøm og elektriker.

En anden mulighed kunne være at leje sig til plads ved en hosting udbyder, hvor du kan opsætte dit eget grej. Der er flere af dem her på amino du kan spørge om hjælp.

og til dem der gerne vil sælge dig billigt strøm så er det reelt 8-12 øre pr kwh du kan flytte på, og der kan man så overveje hvor meget tid man gider bruge på det.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Skiftenergi ApS Skrevet kl. 23:40

Brian Knudsen:

og til dem der gerne vil sælge dig billigt strøm så er det reelt 8-12 øre pr kwh du kan flytte på, og der kan man så overveje hvor meget tid man gider bruge på det.

Besparelsen vil altid variere fra forbruger til forbruger, men der er hurtigt 5-10 øre i forskel fra dyreste til billigste bud. Har du et forbrug på 50.000 kWh/år giver det en nem besparelse på 2.500-5.000,-.

Har du endnu ikke været aktiv, og benytter det der hedder forsyningspligtprisen er der endnu mere at hente. Tager du et kig på elpristavlen.dk lige nu, vil du med DONGs forsyningspligtprodukt (benyttes indtil man selv har skiftet) kunne spare 22 øre/kWh hvis du selv valgte den billigste udbyder. Det kan du så gange op med dit forbrug= Jo højere forbrug, jo højere besparelse!

Det er dyrt ikke at bruge tid på!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)