Hej Alle, Jeg så rent tilfældigt en af Thorborgs videoblogs, eller hvad man kan kalde dem. En hvor han snakker om konceptet med at tilbyde tilkøbsprodukter i checkout processen, som f.eks. udvidelse af returretten til 60 dage, forlængelse af garanti osv. Vi sælger dyre elektronikprodukter, med en gennemsnitsordre på ca. 2500 inkl. moms. Så jeg tror der vil være en masse ekstra bundlinje i at tilbyde nogen af disse ting, samt en merværdi for kunden i form af tryghed. Men ville meget gerne høre om der var nogen som havde nogle gode idéer til ekstra ydelser som både giver mening for os, og som også giver ekstra værdi for kunden ? Vi har indtil videre nedenstående på bordet; - Udvidelse af returret fra 14 dage til 6 måneder (prisniveau et sted omkring 29-39 kr.) - Udvidelse af Garanti fra 2 til 3 år (prisniveau som en procentdel af ordretotal - måske 5%) - En form for Elektronikforsikring som dem Elgiganten sælger - vil dog tro vi skal have en tredjepart indover som forsikringsfirma med policer osv.? Er der nogen som har gode tilføjelser til ovenstående ? |
Checkout "Feel Good" Tilkøbsmuligheder - Ideér ?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)