Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt firma til hundefoder?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Holme Olstrup
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg er ved at etablere et samarbejde med en virksomhed der forhandler hundefoder. 

Den helt store udfordring er prisen på forsendelse. en 14 kg sæk foder til 380 kr. koster 130 kr. i forsendelse. Det gør nærmest salget umuligt.

Er der nogen her der har kendskab til et fragt firma der kan levere til en pris der er mere "rimelig"

På forhånd tak

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Svært at hjælpe dig når du ikke skriver noget om hvem der skal leveres til private eller firmaer,  hvad med mængden er der altid kun tale om en sæk ?

Fra Holme Olstrup
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Der leveres både til private og virksomheder.

Mængden er alt fra 1 sæk pr. forsendelse til 20-30 sække pr. forsendelse. Så det er ret bredt.

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian, 

Vi sælger hundefoder pr. dropshipping for andre virksomheder. Vi har et flow som gør at vi tager 39,24,- pr. forsendelse uanset om det er 15 kg sække. Ydermere køre vi også paller, palle priserne når vi kommer over 380 kg ligger på omtrengt 400 kr. 

Men 130 er lige i overkanten. Vi fik først de gode priser da vi havde en dokumenteret volume på over 5000 forsendelse af +10 kg sække, så man skal ikke forvente at tjene penge de første års tid. Dog er der igen varslet prisstigninger på foder pr.1/3 som gør at alt foder stiger yderligere i prisen, men husk på at i denne branche er der ingen penge at tjene på foder, det er tilbehør vi tjener pengene på :-). 

Fra Holme Olstrup
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Little"

Jeg skal lige forstå dig ret. Har du lager eller har du andre til at sende for dig?

Det skal siges det ikke er mit firma der sælger fodret. Jeg kommer blot til at fungere som konsulent, men det arbejde er selvfølgelig svært når forsendelses priserne bliver urealistisk høje

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian, 

Vi har både butikker og lager, så vi pakker og sender direkte til kunden. Enhver butik sørger altid for at regne fragten med i priserne hvis det er slut kunden du skal sælge til. Alle forventer at få det frit leveret idag. 

Fra Holme Olstrup
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du ikke sende en PB til mig med jeres oplysninger og hvad i konkret kan tilbyde.. Vil gerne høre nærmere.

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du lige tro. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian, hvis du mangler en vognmand til fragt kan vi da godt lave en aftale med fast kørsel.

Kontakt mig, hvis det kunne være en interesse.

Hilsen Cebrail

Fra Holme Olstrup
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Super du gerne vil lave et tilbud, men har du læst hele tråden? Hvis du ene mand i en kassevogn skal levere 1 sæk foder, der afhentes i Holbæk og leveres i Nordjylland, tvivler jeg på du kan lave en, for os, god pris.

Men send gerne dit bud pb.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)