Hejsa
Jeg har lavet et online booking system der pt kører på dansk og engelsk. Sitet kan findes på www.facilitybooking.dk og www.facilitybooking.net Systemet bliver allerede brugt til internbooking i flere større danske IT-virksomheder for ressourcer (mødelokaler, bærbare projektorer, m.v.) der ikke er oprettet i deres sædvanlige mødebooking system. Sitet er bygget op med responsivt design og har ligeledes en webapp til booking via mobil/tablet m.v.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig feedback på følgende: - Hvad synes I om ideen? - Hvad synes I om selve sitet (udformning og anvendelse)? - Evt. feature forslag til udvidelse
På den nuværende "ønskeliste" over features der arbejdes på findes: - Mulighed for at resource administrator (ham der har oprettet ressourcen i systemet) kan godkende/afvise bookings - Mulighed for "auto-accept" af resource booking hvis brugeren er på det rigtige domæne (f.eks. hvis deres IP-adresse er OK eller deres E-mail @virksomhed.dk er OK) - Mulighed for at gentage bookinger - Mulighed for at visning til "touchskærm" der kan sættes op på eller i nærheden af ressourcen
Rent forretningsmæssig har jeg en intention om at der, på et tidspunkt, skal laves forskellige "plans" som kunder kan vælge mellem alt efter behov for integration m.v. |
Så har systemet været i brug et stykke tid og fungerer efterhånden rigtig lækkert.
Vi har mange brugere, men vil naturligvis gerne have flere :-)