Hejsa. Ved ikke om dette hører til her, men her kommer det. Jeg har et lille mandskabsudlejnings firma sammen med en kammerat, som har været igang et par år nu, nu er jeg så kommet lidt i tvivl om vi behøver alle de forsikringer vi har. Vi har lavet en del andre ting indtil nu men nu har vi tænkt os at holde os til mandskabsudlejning et stykke tid da det er det eneste der rigtig har fungeret for os. I den forbindelse har vi lige stoppet en masse forskellige forsikringer og jeg kom så til at tænke på hvor mange vi behøver nu hvor vi kun lejer folk ud. Der er selvfølgelige de lovpligtige på folkene men hvor meget mere behøver man for jeg har hørt at det er dem som lejer folkene som står med ansvaret men er det rigtigt og er der et sted hvor man kan få en skriftlig bekræftelse hvis man kan? Håber der er nogle af jer som ved mere om dette end mig? Hilsen Jack Jørgensen. |
jeg arbejder på et tidspunkt for et flyttefirma og de havde en forsikring, som dækkede hvis vi smadrede noget hos kunden. Selvfølgelig havde de også en, som dækkede evt. trasportskader.
Det ved jeg ikke om det er en du burde have ?