Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til app udvikling!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er en ung knægt, på 20 år.

Jeg har altid interesseret mig for iværksætteri, og har haft en del ideer igennem mit hovede i tidens løb. 

Alle iværksættere vil jo nok erkende at 98% af dem ikke er realistisk, eller allerede opfundet.

Men nu føler jeg lidt det har slået klik for mig.

Jeg har fået en app-idé!! 

Jeg vil selvfølgelig ikke lufte ideen, men skriv endelig hvis i synes det har interesse, at få et samarbejde omkring det op at stå. 

Jeg har undersøgt lidt, og min app vil være ret dyr at udvikle, i samarbejde med kun mig og en virksomhed som udvikler, qua den skal indeholde en del, som for de fleste nok vil virke ret teknisk. 

Så hvis du sidder som investor, udvikler, har gode råd, eller en viden omkring app markedet, så giv lyd. Tager imod alt med kyshånd. 

Jeg er totalt grøn i alt det her, jeg er selv ikke ret teknisk, og kan derfor ikke røre app'en selv, men bare komme med ideen, og arbejdet bag. 

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32

Du er nødt til at starte med det som du kan gøre. Lav noget research, udsend spørgeskemaer osv.

Et indlæg hvor der groft sagt bare står "Jeg kan intet selv, men jeg har en idé" virker ikke specielt attraktiv for investorer og samarbejdspartnere.

Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:55

Så noget med ligesom at opstille det hele, som det skal foregå, så det sidste der skal til, bare er at ligge pengene til, og så er det i produtkion.

Altså finde priser på opbygningen, kan det lade sig gøre etc.?

Mikkel 

Fra Vejle
Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Komtil I/S Skrevet kl. 08:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ankjaer13:

Så noget med ligesom at opstille det hele, som det skal foregå, så det sidste der skal til, bare er at ligge pengene til, og så er det i produtkion.

Altså finde priser på opbygningen, kan det lade sig gøre etc.?

Hvad gør din app speciel?
hvorfor skal folk downloade din app?
Hvad kan du tilbyde en eventuel samarbejdspartner (udvikler)
Hvem er din målgruppe?
Få lavet nogle spørge skemaer og se om det er noget folk vil bruge
Hvordan skal app'en markedsføres?
hvad kan du? - Hvis idéen er rigtig god, hvorfor så ikke tage lån i banken/gå med morgnaviser eller på anden måde finde pengene, og så beholde ejerskabet selv?

alle sådanne spørgsmål er en rigtig god idé at komme ind på, men ellers søg på nettet evt. bare her på amino, der kommer næsten dagligt indlæg der handler om "Jeg har en idé - men ingen penge, hvad gør jeg nu" :)

Evt. Tænk: Hvis det nu var mig der var udvikler - og skulle ligge 500-1000 timer i det her projekt, hvad vil jeg godt have af vide og hvad vil jeg godt få ud af det?

Husk en programmør får ca 2-3 af sådanne henvendelser om dagen. :)

Held og lykke med projektet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)