Håber jeg lige må blande mig. Jeg er i tvivl om hvor jeg finder head head. Har set i editor men kan ikke finde det. Står det sammen eller lagt fra hinanden.
For jeg vil nemlig også gerne sætte den linje ind.
Prøve siden übersuggest. Der er jeg ved at bruge mine søgeord blevet præsenteret for flere gode søgeord, som jeg så har brugt til lidt god tekst på min side. Det har i hvert fald betydet at jeg ved at søge på ordene billig overnatning nordjylland, er gået fra at ligge på googles side 4 til side 2. (Ved selvfølgelig ikke om jeg har fået lidt links samtidig).
Prøve siden übersuggest. Der er jeg ved at bruge mine søgeord blevet præsenteret for flere gode søgeord, som jeg så har brugt til lidt god tekst på min side. Det har i hvert fald betydet at jeg ved at søge på ordene billig overnatning nordjylland, er gået fra at ligge på googles side 4 til side 2. (Ved selvfølgelig ikke om jeg har fået lidt links samtidig).
du skal igang med linkbuilding. Jeg holder en workshop 5.2. hvis du vil have den fulde forståelse for mulighederne. Det er ikke nemt, men det betyder så også, at du er foran konkurrenterne, hvis du gør det ordentligt.