Ja, det ved jeg... og nogen siger de også kræver "beskyttelsespenge" af nogen butikker. Det skal jeg ikke gøre mig klog på. Men jeg har da en lille erfaring fra en større elektronik webbutik, (der på det tidspunkt førte sig voldsomt frem i reklamerne med en mand der hed Mogens), hvor jeg først fik en tablet (efter ca 2 uger leveringstid...) , der brød sammen efter 2 dage (det så ikke deres skyld, men producentens, pågældende producent bryster sig ellers af at designe ting til 2 års levetid ;-), så den skulle retur (til Sverige g.h.m !), jeg betalte fragten og så gik der 3 uger inden jeg fik en erstatnings tablet..
Nå, men det ville jeg da lige skrive en bette bemærkning om på "Trust"pilot, at jeg syntes at leveringstiderne fra det pågældende konsortie var da godtnok en kende til den stramme side. Jeg syntes selv jeg skrev meget diplomatisk, for den øvrige forretningsgang var sådan set udmærket, kommunikation etc.. Men jeg skal da ligegodt love for at jeg fik at vide at det kunne man ikke skrive sådan noget, på "trust"pilot, om bemeldte forretning. Det gad jeg ikke gøre noget ved, men jeg har det sådan nu, at hvis jeg ser en webshop der viser "trust"pilot anmeldelser på forsiden (som den forretning har), så er jeg den der er skredet igen...prompte og finder en anden webshop UDEN "trust"pilot logo og anmeldelser og køber mine nye underhylere (med racerstriber), i. ;-P.
Det var bare en lille sidehistorie om trustpilot, jeg syntes det er ret ufatteligt at webshops hopper på den, når nu de ved hvordan "trust"pilots omdømme er blevet. I bedste fald er det ingen effekt, i værste fald negativ (altså kunderne skrider igen, fordi de kender trustpilots omdømme og hvordan butikkerne køber sig til kun gode anmeldelser), som herværende bemeldte, knarvorne gamle smed, gør nu?