Det gør du ikke. Sådan i udgangspunktet. (Med mindre du skriver på nogle af de obskure sprog, som har en undtagelse).
Det kan i nogle sjældne tilfælde lade sig gøre, at der bliver indsat mere end 25 tegn via Dynamic Keyword Insertion, altså hvor det søgeord, som har udløst annoncen, bliver indsat automatisk.
De øverste annoncer man ser i Adwords, er det dét, de har gjort? Der er mange af dem, der har over 50 tegn?
Dem du har lagt mærke til, har sikkert gjort brug af DKI (Link til Google).Det giver dig muligheden for at udnytte brugeres søgeord i dine annoncer. Men de kan benyttes i alle linjer, ikke kun den øverste.
Hvordan får jeg lov til at lave længere Google Adwords titler end 25 tegn?
På forhånd tak!
/Martin
Tror det du tænker på er nedenstående.
I højre side er alle AdWords annoncer med max. 25 ansalg i overskift. I venstre side har vi ligeledes max. 25 ansalg i overkiften. Dog kan Google vælge, at tage linje 1 fra brødteksten + domain navn med i overskriften. Så det er selvfølgelig noget man skal have med i sine overvejelser, når man udformer sine annoncetekster.