Jeg står vil have et skriveprogram, som er rigtig godt, og her tænker jeg på Apple's pages ( gerne en pris på det til Macbook Air ? ) Eller word gerne pris til Macbook Air ? Nogle der kan hjælpe ? :) Hvad anbefaler folk ?
Priser må du google dig frem til, det må være en smal sag. Jeg har både prøvet officepakken (word) og pages. Pages vinder på brugervenlighed og muligheder, men det er ikke 100% kompatibelt med word, så du kan ikke regne at modtageren ser præcis det samme som dig med mindre de også bruger pages. Word er word - det kender de fleste, tænker jeg. Men så er der Googles egen cloudtjeneste. Den har jeg også prøvet. Og den gør det ganske godt - måske det er løsningen for dig. Til info er prisen, gratis!
Pages koster vist 129, mens word er en del af Office Mac pakke (word, excel og powerpoint) til omkring 1000. Hvis du vil have outlook med bliver det dyrere.
Har læst en del på internationalle fora og de fleste anbefaler word hvis man i høj grad kommunikerer med andre der bruger pc. Der sker (for mange) fejl med pages.
Hvis ikke er pages et ok alternativ der er billigere, men for de fleste også vil tage lidt ekstra tid at sætte sig ind i.
Priser må du google dig frem til, det må være en smal sag. Jeg har både prøvet officepakken (word) og pages. Pages vinder på brugervenlighed og muligheder, men det er ikke 100% kompatibelt med word, så du kan ikke regne at modtageren ser præcis det samme som dig med mindre de også bruger pages. Word er word - det kender de fleste, tænker jeg. Men så er der Googles egen cloudtjeneste. Den har jeg også prøvet. Og den gør det ganske godt - måske det er løsningen for dig. Til info er prisen, gratis!
Vh Christian
Kan kraftigt anbefale Google Docs (googles version af Word). Det tillader export til de fleste større tekstbehandlings programmer - heriblandt word. Desuden til PDF uden tilføjelses programmer. Derudover kører det online via. Google Drive - og med en google konto i forvejen til fx. google analytics ligger det lige til sidebenet.