Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg opmærksomhed om min hjemmeside.??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen :)

Hvordan kan man nemmest og billigst få opmærksomhed om ens hjemmeside ??

Jeg har kigget meget på reklame marketing, men kan ikke rigtig finde ud af det..
Jeg reklamere meget for min hjemmeside på facebook..

Så nu kommer mit spørgsmål:
Kender i nogle gode måder at få omtale på og mange besøg på ens hjemmeside???

Hilsen Dennis / www.tilbudsvognen.dk
Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 15:09

Hej Dennis.

For det første skal du få rettet din Kontakt side, der er forkert tlf. nummer og CVR. nummer og adresse, virker lidt useriøst. +45 0099 8877

Næste har du slet ingen SEO på din side, din ven Google kan ikke finde dig.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:18

Hej Dennis.. Som Niels skriver, så har du ingen SEO på din side hvilket betyder at folk ikke kan finde dig på google.

Derudover ville jeg købe mig til en flot Facebook-side, hvor man via profil-billede og coverbilledet får konceptet forklaret. 

Ellers for lavet nogen Adwords-kampagner, Facebook-konkurrencer, Skriv Gæsteblogindlæg osv. 

Mvh. Casper

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Nagaland Danmark Skrevet kl. 15:35

Enig mht tlf nr, men seo er for længst væk, Facebook dur for mindre beløb er din side helt fremme i skoen :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:41

Du bør starte med at få lavet de sidste ting på din hjemmeside inden du begynder at arbejde med at få besøgende.

Virksomheder stiller krav til rigtige kontaktoplysninger, salgsbetingelser m.m., før du får dem til at tilmelde sig og tegne et abonnement. Hvis du ikke har et cvrnr., så skriv Tilubsvognen v/Dennis ....., Kontaktoplysninger skaber tillid.

De besøgende vil kigge efter en beskrivelse af vilkår og betingelser inden de tilmelder sig.

Du bør tilpasse tilmeldingsiden (f.eks. http://tilbudsvognen.dk/mail-system/el/ll-fa/kunde.php), så den indgår som en del af hjemmesiden. Eller vil du tabe mange i dette step.

---

Du kan skaffe besøgende ved:

- At være social aktiv og annoncere på facebook

- Integrere din facebookside bedre.

- Søgemaskineoptimering

- Annoncering på Google (Google Adwords)

- Reklamebannere på andre hjemmesider (link)

- Deltage aktivt på hjemmesider, forums m.m. med et link i din signatur. Amino kunne være et god sted at starte. Men kig efter forums og lign. inden for de faggrupper du tilbyder tilbud. Links herfra kan også gavne din SEO.

---

Du bør dog generelt arbejde med budskab, grafik og konvertering, hvis du vil gøre hjemmesiden til en succes, men ideén fejler ikke noget.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)